اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

جریمه میلیاردی قاچاقچی نفت سفید در شهرستان البرز

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان البرز از محکومیت پنج میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریالی یک شرکت تولید کننده قیر به اتهام قاچاق نفت سفید خبر داد.

جریمه میلیاردی قاچاقچی نفت سفید در شهرستان البرز

محسن عزیزخانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز اظهار کرد: پرونده یک شرکت تولید کننده قیر به اتهام قاچاق چهار هزار و ۶۷۲ لیتر نفت سفید به ارزش ۴۹۷ میلیون ریال در شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان البرز مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه تعزیرات با توجه به مستندات ابرازی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر پخش نفت کشف شده در شبکه توزیع رسمی، مدیرعامل شرکت را به پرداخت یک میلیارد و ۴۹۳ میلیون ریال و شرکت متخلف را علاوه بر یکسال ممانعت از فعالیت به پرداخت سه میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال، معادل هشت برابر ارزش کالای کشف شده محکوم کرد که با توجه به اولویت حمایت از بخش تولید و پیشگیری از بیکاری کارگران، محکومیت منع فعالیت یکساله شرکت را به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی تبدیل کرد.

به گفته رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان البرز، شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را در سامانه ارتباطی ۱۳۵ ثبت یا برای رسیدگی فوری به تعزیرات حکومتی مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول