اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رویداد طلافنگ در اصفهان برگزار می‌شود

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری رویداد طلافنگ با هدف شناسایی، جذب و راهبری هنرمندان موشن‌گرافیک خبر داد.

رویداد طلافنگ در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ عبدالرسول احمدیان، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در نشست خبری نخستین جشنواره ملی موشن‌گرافیک «طلافنگ»، اظهار داشت: برای انتقال محتوای خوب و تاثیرگذار نیاز به تلفیق چند عنصر از جمله محتوای خوب، قالب درست هنر، ذوق سلیم، همراه با فناوری روز و کارآمد هست.

وی با بیان اینکه یکی از بسترهای هنری بروز که کارآمد است قالب پویا نمایی‌ها، پویانگاری‌ها و موشن است، ادامه داد: موشن ها مزیتهایی از جمله سهولت توزیع و انتشار، بهره‌گیری از جنبه‌های هنری، متناسب بودن با درک مخاطب و اگر هنرمندان محتوای خوبی را در قالب این روش ارایه کنند اثرگذاری بسیار خوبی را خواهد داشت.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: در این میان لازم بود بستری جهت انتقال تجربه و‌ تعاملات بین هنرمندان و متولیان فرهنگی فراهم شود و لذا در همین راستا یک بستر مستقل جهت رقابت هنرمندان و اشتراک‌گذاری تجربیات، شناساندن آنها به دستگاه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی معرفی کنیم و به دنبال استخراج طلاهای فرهنگی از جمله فکر، ایده و هنر متعهدانه هستیم.

وی ادامه داد: «طلافنگ» یک جشنواره و رویداد است که بستری را برای تولیدکنندگان موشن با متولیان فرهنگی است و ۲ مخاطب دارد یکی دستگاه‌های متخصص فرهنگی که نیاز به نوشته‌ها و پویانمایی‌ها دارند مثل ستاد اقامه نماز، جامعه‌ المصطفی العالمیه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخش دوم هنرمندان و تولید کنندگان تخصصی این آثار است.

حجت‌الاسلام احمدیان با بیان اینکه امسال اولین جشنواره «طلافنگ» برگزار می‌شود و خاطر نشان کرد: این رویداد هر ساله به صورت ملی برگزار می‌شود و دستگاه متولی فرهنگی به‌عنوان اولین مخاطبان با قراردادن یک جایزه یک بخش ویژه را در رویداد یه خود اختصاص خواهد داد که در جشنواره امسال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، ستاد اقامه نماز استان اصفهان و جامعه المصطفی العالمیه(ص) ما را همراهی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال چهار محور فعالیت دارد که هر محور یک حمایت کننده دارد و جایزه آن محور را خودشان تامین می‌کنند، افزود: محور اول آسیب‌های اجتماعی توسط دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، محور دوم قصص قرآنی و آیات تبیین توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، محور سوم اهمیت و اقامه نماز در جامعه اسلامی توسط ستاد اقامه نماز استان اصفهان، محور چهارم سبک زندگی اسلامی ایرانی توسط جامعه المصطفی العالمیه، هدایت و راهبری می‌شود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اضافه کرد: جوایز هر بخش به ترتیب نفر اول تا سوم ۱۰، هشت و پنج میلیون تومان است و همچنین در بخش فنی به چهار نفر به عنوان بهترین ایده‌پرداز، بهترین گویندگی، بهترین تدوین‌گر و بهترین کارگردان جوایزی اهدا خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار از طریق سایت رویداد به نشانی http://m8r.ir/talafang تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول