اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

چمران: موقع بارش برف در تهران غافلگیر نشدیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه صبح امروز این شورا گفت: هنگام بارش برف غافلگیر نشدیم و شرایط مطلوبی برای تردد در خیابان‌های تهران ایجاد شد.

چمران: موقع بارش برف در تهران غافلگیر نشدیم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، مهدی چمران در ابتدای دویست و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، با گرامی‌داشت دهه مبارک فجر عنوان کرد: روز شنبه 14 بهمن، روز ملی فناوری فضایی بود که گرامی داشته شد. خوشبختانه در این حوزه کارهای خوبی صورت گرفته و ماهواره‌هایی به فضا پرتاب شده است که ان‌شاءالله این روند ادامه داشته باشد.

وی در ارتباط با بارش برف و مدیریت خوب شهری گفت: چون ما همیشه موقع برف غافلگیر می‌شویم این بار خوشحال شدیم که شرایط مطلوبی برای تردد خیابان‌های تهران ایجاد شد و مسیرها باز بود؛ البته این وظیفه ما است.

چمران با اشاره به پیروزی شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن گفت: ما توانستیم تیم قدرتمند آسیا را شکست دهیم و این پیروزی، قهرمانی بزرگی است و به همه تبریک می‌گویم و از تیم ملی تشکر  و برای بازی‌های بعدی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: اعضای تیم ملی فوتبال برای ملت کار کردند و امیدواریم باز هم شاهد موفقیت‌ و پیروزی در شب 22 بهمن باشیم و با جشن انقلاب هم‌‌زمان جشن بگیریم؛ هرچند حتی اگر هم پیروز نشوند ما این پیروزی مقابل ژاپن را بسیار ارزشمند می‌دانیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به درگذشت محمد امیر آبادی مدیرکل دفتر پایش شهرداری تهران گفت: وی یکی از مدیران خوب شهرداری بود که در هفته گذشته بر اثر حادثه گازگرفتگی دار فانی را وداع گفت. چهره آشنا و مهربان او را همه همکاران به خوبی به یاد دارند و  امیدواریم چنین حوادثی در هیچ خانواده ای رخ ندهد.

وی در ادامه اظهار کرد: بحث گاز و استفاده از وسایل گازی خطر بدی است و مسئولین مربوطه باید برای ایمنی فکر اساسی کنند. ما دوره سوم  طرحی را به شورا آوردیم که نصب برخی وسایل گازی به خصوص شومینه ممنوع باشد اما بعد شرکت گاز و نهادهای مربوطه آن را بازگرداندند.

چمران افزود: از طرفی گرم کردن استخرها در تابستان به ویژه توسط مسرفین که حتی استخر روباز را با وسایل گازسوز گرم می‌کنند کار بسیار خطرناکی است و باید جلوی این موارد گرفته شود.

رئیس شورای شهر با اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به هرمزگان گفت: در این سفر سخنان خوبی  مطرح شد. ما نیز در دیداری که هفته گذشته با مسئولین هرمزگانی داشتیم از فاضلاب بندرعباس که به دریا می‌ریزد خیلی معترض بودند. این مسئله بسیار ناراحت کننده است. زیرا انواع بیماری‌ها نظیر مشکلات پوستی ناشی از این  فاضلاب به وجود می‌آید. علاوه بر بوی نامطبوع که آزاردهنده است. ما هم به رئیس جمهور نامه نوشتیم که این مشکل فاضلاب حل شود. البته بخشی از آن حل شده اما قطعا کافی نیست و باید به فکر فاضلاب بندرعباس باشند.

وی با اشاره به فاجعه انسانی در  غزه گفت: موضوع جنگ غزه همچنان ادامه دارد و تعداد شهدا از ۲۸ هزار نفر و زخمی‌ها از ۶۰ هزار نفر بیشتر شده است. تعداد شهدای زن و کودک نیز مشخص است و حمایت‌های بی‌شرمانه آمریکا از این جنایت‌های وحشیانه همچنان ادامه دارد.

چمران افزود: ویران کردن مساجد، بیمارستان‌ها، منازل و نسل کشی که دیوان لاهه هم  آن را محکوم کرد همچنان ادامه دارد و آمریکا در این نسل کشی شریک است. ان‌شاءالله که با سقوط اسرائیل این موضوع به زودی تمام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول