اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

چمران: پرتاپ ماهواره‌ها مشکلات مخابراتی ما را حل خواهد کرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورای اسلامی با اشاره به پرتاپ ماهواره‌ها در روز گذشته گفت: سه ماهواره مهدا، کیهان ۲ و هاتف۱ و ماهواره سیمرغ به فضا پرتاپ شد که بسیاری از مشکلات مخابراتی ما را حل خواهد کرد.

چمران: پرتاپ ماهواره‌ها مشکلات مخابراتی ما را حل خواهد کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در دویست و دوازدهمین جلسه این شورا با اشاره به پرتاپ ماهواره‌ها در روز گذشته گفت: در آستانه ۴۴سالگرد انقلاب اسلامی ایران سه ماهواره مهدا، کیهان ۲ و هاتف۱ و ماهواره سیمرغ به فضا پرتاپ شد که بسیاری از مشکلات مخابراتی ما را حل خواهد کرد.

رئیس شورای شهر ضمن تبریک و تهنیت در خصوص نزدیک بودن ۱۲ بهمن و ورود به دهه فجر، در راستای موفقیت‌های ماهواره‌ها گفت: ده ماهوار با موفقیت در مدار قرار گرفته و انتظار ادامه یافتن روش علمی و حرکت خوب را خواهیم داشت و به همه کسانی که به این دانش دست یافتند تبریک و تنهنیم عرض می‌کنم.

چمران با اشاره به شهدای بزرگوار غزه گفت: بمباران وحشیانه و نسل کشی اسرائیل در لاهه بین المللی تصویب شد به  اسرائیل به عنوان نسل کشی محکوم شد ولی همچنان با بمب‌باران وحشتناک به کشتار بی رحمانه خود ادامه‌ می‌دهد و قطعا آمریکا نیز در این نسل کشی شریک است و حتی در این راستا می‌بینیم که کشورهای دیگر هم مقابل سفارت آمریکا می‌ایستند و تظاهرات می‌کنند.

وی در پایان در خصوص مجاهدان در راه اسلام بیان کرد: مجاهدان عراقی، حزب‌الله لبنان، مجاهدان سوری و یمن که نمونه کم‌نظیری از شهادت و ایثارگری در عرصه جهانی هستند و امیدواریم که هرچه سریعتر امت اسلامی پیروز گردد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول