اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مجتمع‌های قدیم ساخت خرم‌‌آباد تاییدیه آتش نشانی ندارند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌‌آباد می‌گوید: هیچ کدام از مجتمع‌های مسکونی، آموزشی، تجاری و پزشکی خرم‌‌آباد تاییدیه آتش نشانی ندارند، مگر واحدهایی که تازه ساخته شده و پس از دریافت پایان کار گواهی ایمنی را به آنها داده باشیم.

مجتمع‌های قدیم ساخت خرم‌‌آباد تاییدیه آتش نشانی ندارند

محمد میرزایی مقدم در گفت‌وگو با فارس گفت: مجتمع‌های مسکونی، آموزشی، تجاری و پزشکی خرم‌‌آباد قدیمی هیچ‌کدام تاییدیه آتش نشانی را ندارند، مگر واحدهایی که تازه ساخته شده و پس از دریافت پایان کار گواهی ایمنی را به آنها داده باشیم.

به گفته او آتش نشانی خرم‌‌آباد ۳ بار اخطار را از طریق اداره پست به مجتمع‌های مسکونی، تجاری، آموزشی و پزشکی تحویل داده است اما متاسفانه هیچ اقدامی برای نصب سیستم اعلام حریق، اطفا حریق و کپسول آتش نشانی نکرده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌‌آباد با اشاره به اینکه دادستانی همکاری زیادی با ما داشته است به فارس می‌گوید: بعد از ۳ اخطار باید مقام قضائی ورود کند، چون شهرداری اهرم بازدارنده‌ای در دست ندارد.

به گفته میرزایی مقدم مستندات و مدارک اخطاریه‌ها را به شورای تامین ارائه کرده‌ایم و قرار است پس از مهلت یک ماهه که از ۱۰ بهمن شروع شده یک مجتمع تجاری، یک مجتمع آموزشی و یک مجتمع پزشکی پلمپ شود.

او می‌گوید: با توجه به اینکه نمی‌شود یک مجتمع مسکونی را پلمپ کرد، پیشنهاد کردیم که با هماهنگی دستگاه قضا انشعاب آب، برق و گاز آنها قطع شود، چون ممکن است با هر اتفاق کوچکی یک فاجعه رخ دهد.

به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌‌آباد بازدیدها از مجتمع‌ها ادامه دارد و قطعا به بازدید تالارها و باغ رستوران‌ها هم ورود خواهیم کرد.

میرزایی مقدم می‌‌گوید: صاحب مجتمع‌های مسکونی، آموزشی، تجاری و پزشکی به بهبود ایمنی توجه کنند، ببینید ما در آتش نشانی خرم‌‌آباد با کمبود تجهیزات و نیروی انسانی و فرسودگی ناوگان مواجه هستیم، نردبان ۳۲ متری پاسخگوی طبقات بالا نیست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول