اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

برپایی میزخدمت قضائی در ۵۰ مسجد پایتخت

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برپایی میز‌های خدمت در مساجد استان تهران با حضور و پاسخگویی رئیس کل دادگستری، دادستان تهران و بیش از ۱۰۰ نفر از مسئولان قضایی استان برنامه ریزی شده و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

برپایی میزخدمت قضائی در ۵۰ مسجد پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، سید مهدی رستگاری معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در امور ارتباطات و حفظ حقوق شهروندی گفت: در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای برپایی میز خدمت در مساجد و با دستور رئیس کل دادگستری استان تهران بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و مسئولان قضایی استان در ۵۰ مسجد در سطح استان تهران به ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مردم خواهند پرداخت.

رستگاری گفت: با توجه به تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان قضایی در میان مردم خصوصا در ایام پر برکت و خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی با برنامه ریزی صورت گرفته در این ایام علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در ۴ برنامه ملاقات مردمی در طول ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری به ملاقات با مردم ایران اسلامی خواهند پرداخت.

وی افزود: سایر مسئولان قضایی در استان تهران نیز به تناسب شهرستان ها، بخش‌ها و پایتخت در برنامه‌های زمان بندی مشخص شده در بیش از ۵۰ مسجد و اماکن مقدس در میان مردم حضور خواهند یافت و ضمن استماع مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی به پاسخگویی و پیگیری درخواست‌های مراجعه کنندگان می‌پردازند.

رستگاری اظهار کرد: در راستای عمل به دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور بدون واسطه مسئولان قضایی بین شهروندان و استماع مسائل و مشکلات آن‌ها رئیس کل دادگستری استان تهران در چهارمین روز از هفته قوه قضاییه در میان نمازگزاران مسجد جامع اصفهانک حضور خواهد یافت و به دیدار با مردم اهالی این منطقه از پایتخت می‌پردازد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول