اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مدیر کارآمد باید تحول‌گرا و تحول‌خواه باشد

قائم مقام سازمان بازرسی کشور گفت: مدیر کارآمد باید تحول‌گرا و تحول‌خواه باشد و از حداقل امکانات حداکثر استفاده را بکند و با حفظ استقلال از جزیره‌ای عمل کردن بپرهیزد.

مدیر کارآمد باید تحول‌گرا و تحول‌خواه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد رحمانیان ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی چهارمحال و بختیاری گفت: لازمه توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف هر کشوری نبود فساد است.

قائم‌ مقام سازمان بازرسی کشور ادامه داد: سلامت مدیران، کارگزاران و دستگاه‌های دولتی و خصوصی باید مورد توجه قرار بگیرد، زیرا در این صورت جامعه سالم می‌ماند و در غیر این‌ صورت فساد تبدیل به خرده‌ فرهنگ می‌شود.

وی اضافه کرد: باید دانش پیشگیری و مقابله با فساد در مدیران وجود داشته باشد و تجارب کشورهای مختلف در برخورد با فساد مطالعه و بررسی شود.

رحمانیان بیان کرد: مبارزه با فساد صرفا بر عهده سازمان بازرسی نیست بلکه همه مدیران در همه بخش‌ها و عموم مردم باید ساختارهای فسادزا را شناسایی و در جهت اصلاح رویه اقدام کنند.

شفاف سازی قوانین و روند اجرا باید در دسترس عموم مردم قرار گیرد 

وی با بیان اینکه باید قوانین و مقررات به‌ صورت شفاف در اختیار عموم مردم قرار گیرد، تصریح کرد: عوامل غیرمحرمانه را بی‌جهت محرمانه جلوه ندهیم، دستورالعمل‌ها باید تا حد ممکن شفاف باشد مگر در موارد امنیتی.

قائم مقام سازمان بازرسی کشور تاکید کرد: مراحل اجرا باید در دید عموم قرار گیرد زیرا بسیار از اعتراضات مردم در خصوص روند اجرای قانون است.

وی ادامه داد: مردم در جمهوری اسلامی ایران ارزش بالایی دارند و باید هر چه منجر به نارضایتی مردم می‌شود، شناسایی و برطرف گردد و هیچ کسی نباید خود را فراتر از قانون بداند، قانون به هیچ عنوان قابل تعدیل و یا تفسیر نیست.

رحمانیان تصریح کرد: مدیر کارآمد باید تحول‌گرا و تحول‌خواه باشد و از حداقل امکانات حداکثر استفاده را بکند و با حفظ استقلال از جزیره‌ای عمل کردن بپرهیزد.

وی افزود: طی ۹ ماهه اول امسال تا کنون قریب به ۴ هزار هشدار پیشگیرانه توسط سازمان بازرسی به دستگاه‌ها داده شده است و در صورت عدم توجه پرونده تشکیل و متخلف تحت تعقیب قرار می‌گیرد همچنین خسارات مطالبه می‌شود.

قائم مقام سازمان بازرسی کشور شناسایی و مسدودسازی گلوگاه‌های فساد را از دیگر اولویت‌های سازمان بازرسی کل دانست و عنوان کرد: مردم می‌توانند با سامانه ۱۶۳ در هر ساعتی و در هر نقطه‌ای از کشور تماس بگیرند و تخلفات را گزارش دهند.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول