اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

کسب‌وکارهای فعال روی پلتفرم‌های داخلی تسهیلات دریافت می‌کنند

سازمان فناوری اطلاعات ایران براساس آیین نامه «حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» به کسب و کارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور تسهیلات ارائه خواهد کرد.

کسب‌وکارهای فعال روی پلتفرم‌های داخلی تسهیلات دریافت می‌کنند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مهدی مظفری، مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: این تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و به کلیه کسب و کارهای فعال که بر بستر سکوهای مشمول آیین نامه «حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» که اقدام به فروش کالا، خدمات و یا فعالیت اقتصادی می‌کنند، ارائه خواهد شد.

وی افزود: سقف این تسهیلات برای کسب و کارهای حقوقی، پنج میلیارد ریال، برای کسب و کارهای صنفی، سه میلیارد ریال و برای کسب و کارهای حقیقی، دو میلیارد ریال است که سود آن 15/33درصد و باز پرداخت آن 48 ماهه با شش ماه تنفس خواهد بود.

مهدی مظفری تصریح کرد: کسب و کارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور که حداقل سه ماه سابقه فعالیت در سکوهای داخلی مشمول نظیر ایتا، روبیکا، سروش پلاس، شیپور، کسبینو، آی گپ و بله را دارند می توانند درخواست خود را از طریق سایت https://irantavanafarin.ito.gov.ir ارسال کنند.

وی ادامه داد: علاقه مندان به برای دریافت متن کامل و شرایط عمومی، اختصاصی، مدارک و راهنمای ثبت نام دریافت این تسهیلات به سایت https://1649.ir مراجعه کرده و یا با سامانه پاسخگویی سازمان فناوری اطلاعات ایران به شماره 1649 تماس حاصل کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول