اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ایستگاه پایانی چهاردهمین جشنواره فیلم عمار در خوزستان

چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان خوزستان به ایستگاه پایانی رسید.

ایستگاه پایانی چهاردهمین جشنواره فیلم عمار در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم عمار خوزستان با حضور خانواده شهدا، اقشار مختلف مردم، اهالی هنر و رسانه، با اجرای برنامه‌های متنوع  و تقدیر از اکران کنندگان و هنرمندان برتر استان، در سالن اصلی سینما اکسین اهواز برگزار شد.

در این برنامه از اکران‌کنندگان محمد فرح‌بخت، محمدحسین مقدم‌رجا، مریم عزیزی و از سیدمحمد مصطفی موتورچی به عنوان فیلم نامه‌نویس برتر تقدیر به‌عمل آمد.

تقدیر از حرکت‌های مردمی و هنرمندان فعال در زمینه دفاع از فلسطین از جمله؛ مهرزاد قوی‌فکر، داوود نیک‌دل، سجاد شاهرخی‌فر، مهیا عبدولی و زینب‌سادات حسینی از دیگر برنامه‌های آیین پایانی چهاردهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار بود.

در این مراسم از علی‌اکبر فلاحی به عنوان هنرمند سال با اهدای هدیه معنوی، پرچم شهید قربانی، از شهدای مدافع حرم خوزستان و از حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا غریب‌رضا با اهدای هدیه معنوی، عبای مبارک عالم بصیر مرحوم حجت الاسلام حاج‌سید محسن شفیعی تقدیر ویژه به‌عمل آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول