اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۲۶ هزار خانوار زیر چتر حمایتی کمیته‌امداد استان زنجان هستند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در سطح استان ۲۶ هزار خانوار زیر چتر حمایت کمیته‌امداد استان زنجان هستند و خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته جشن خودکفایی ۲ هزار مددجوی زنجانی برگزار خواهد شد.

۲۶ هزار خانوار زیر چتر حمایتی کمیته‌امداد استان زنجان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه کمیته‌امداد شفاف‌سازی و ارائه گزارش به رسانه‌هاست، اظهار کرد: همین همراهی و ارتباط با رسانه‌ها موجب شده است که کمیته امداد جزو سه استان برتر در زمینه اطلاع‌رسانی باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در سطح استان ۲۶ هزار خانوار زیر چتر حمایت کمیته‌امداد استان زنجان هستند و خوشبختانه با تلاش‌های صورت‌گرفته جشن خودکفایی ۲ هزار مددجوی زنجانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: از ابتدای سال ۲ هزار و ۴۰۰ خانواده از چرخه حمایت خانواده خارج شده و ۵۰۰ خانواده جدید هم در راستایی توانمندسازی شناسایی شده‌اند. 

صالحی خاطرنشان کرد: در طول دهه فجر ۳ هزار و ۶۳۳ طرح اشتغال‌زایی با ۳۳۵ میلیارد ریال اعتبار در قالب مشاغل خرد و خانگی افتتاح می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از تحویل ۴۵ سری جهیزیه همزمان با دهه فجر نیز خبر داد و گفت: همچنین در این ایام سه سری جهیزیه اهدا و ۴۰۰ مددجو نیز به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی از افتتاح کلینیک رز برای ارائه خدمات مشاوره به مددجویان هم خبر داد و گفت: این کلینیک برای شناسایی مشکلات فرهنگی خانواده‌ها فعالیت می کند و ۳۵ هزار خدمت مشاوره‌ای و فرهنگی از ابتدای سال توسط این کلینیک ارائه شده است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول