اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بروز پدیده یخبندان و حاکمیت شرایط ناپایدار برای لرستان

معاون هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی به استان از روز دوشنبه خبر داد و گفت: برای اغلب نقاط استان به ویژه مناطقی از شمال، مرکز و جنوب شرقی استان بارش‌هایی به شکل پراکنده به صورت باران و برف را داریم.

بروز پدیده یخبندان و حاکمیت شرایط ناپایدار برای لرستان

زینب اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی لرستان، اظهار کرد: سامانه بارشی که طی روزهای گذشته بر روی جو منطقه فعال بود، از امروز ظهر به طور کامل از استان خارج می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از امروز عصر تا صبح روز دوشنبه، شرایط آسمان استان آرام و پایدار خواهد بود.

معاون هواشناسی لرستان از ورود سامانه بارشی به استان از روز دوشنبه خبر و ادامه داد: برای اغلب نقاط استان به ویژه مناطقی از شمال، مرکز و جنوب شرقی استان بارش‌هایی به شکل پراکنده به صورت باران و برف را داریم.

اکبری بیان داشت: برای امشب و فردا شب دماهای شبانه در اغلب شهرهای استان صفر و زیر صفر است، بنابراین بروز پدیده یخبندان کاهش قابل توجه دماهای شبانه را به همراه دارد.

وی بر مدیریت مصرف حامل‌های انرژی تاکید و تصریح کرد: تنظیم دما در گلخانه‌ها و مرغداری‌ها و همچنین پوشش تاسیسات در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول