اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

راهیابی هنرمندان تجسمی کهگیلویه و بویراحمد به بخش طوبای زرین جشنواره ملی فجر

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی هنرمندان استان به جشنواره ملی تجسمی فجر خبر داد.

راهیابی هنرمندان تجسمی کهگیلویه و بویراحمد به بخش طوبای زرین جشنواره ملی فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صادق خاک‌نژاد در افتتاح جشنواره هنرهای تجسمی در جمع خبرنگاران گفت: 360 اثر از 67هنرمند هم استانی به شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ارسال شد که آثار ۱۵ هنرمند برتر شدند و امروز آثار آنها در نگارخانه باران فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش گذاشته شد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همزمان این نمایشگاه در بهمئی، گچساران و دهدشت که دارای قابلیت به نمایش گذاشتن آثار هنری هستند برپا می‌شود که در گچساران این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۶ بهمن، بهمئی ۲۶ تا ۳۰ بهمن و دهدشت از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این جشنواره آثار داوود ایزدپناه در بخش عکاسی، علی مراد فریدونی نقاش‌، اسحاق آقایی عکاسی، صادق شیخ ممو خوشنویسی، فرید آزادی عکاس، منصور شایان‌فر پوستر، عبادالله کرمی نقاش، مهسا حسینی تصویر ساز، علی اکبر مهربانی طراح و امید اسلامی کارکاتور به نمایش گذاشته شده است.

این مسوول همچنین از راهیابی آثار هنرمندان عکس، نقاشی و طراحی به بخش طوبای زرین جشنواره ملی فجر که دارای جایزه ملی است خبر داد و گفت: اسحاق آقایی در بخش تک عکس و مجموعه چند عکس، صادق رودشتی در بخش تک عکس، آقای اُحدی در تک عکس، عبدالرسول شرفی نقاشی و عبادالله کرمی در بخش طراحی به بخش ویژه جشنواره تجسمی فجر راه یافتند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول