اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بهره‌برداری از ۸۹۲ واحد مسکونی در قالب جهش تولید مسکن در دهه مبارک فجر

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح ۸۹۲ واحد مسکونی در قالب جهش تولید مسکن در دهه مبارک خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ها ۳۷۴ میلیارد و ۷۰۰ تومان بوده است.

بهره‌برداری از ۸۹۲ واحد مسکونی در قالب جهش تولید مسکن در دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان، با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در ایام الله دهه فجر سال جاری، اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتبارات استانی و ملی به مبلغ ۴۲۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی از افتتاح ۸۹۲ واحد مسکونی در قالب جهش تولید مسکن، در شهرهای استان خبر داد و افزود: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ها ۳۷۴ میلیارد و ۷۰۰ تومان بوده است.

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به اجرای پروژه بهسازی بزرگراه به طول چهار کیلومتر، گفت: پروژه بهسازی محور ملاسرا - شفت - زنجان(از محل تقاطع فومن - شفت - سراوان تا شهر شفت) با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان هزینه شده تکمیل و آماده افتتاح می باشد.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول