اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

مداحان مشهور برای آزادی زندانیان جام فوتبال راه انداختند+فیلم

محمد انصاری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اولین جام فوتبال هیأت‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

مداحان مشهور برای آزادی زندانیان جام فوتبال راه انداختند+فیلم

محمد انصاری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و مسوول آکادمی فوتبال و مرکز نیکوکاری هادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: اولین جام فوتبال هیأت‌ها با حضور مداحان، با هدف آزادساری زندانیان غیرعمد برگزار می‌شود.

مسابقات از عصر امروز آغاز می‌شود

وی افزود: این مسابقات به همت آکادمی فوتبال و مرکز نیکوکاری هادی و مشارکت مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای عقیق در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

کدام مداحان فوتبال بازی خواهند کرد؟

انصاری گفت: در این مسابقات ۸ تیم شامل حاج علی قربانی و هیأت عشاق الحسین (ع)، حاج سید رضا نریمانی و هیأت فدائیان حسین علیه‌السلام، حاج مهدی رسولی و هیأت ثارالله زنجان، محمدحسین پویانفر و هیأت ریحانه النبی، حاج حنیف طاهری و هیأت عبدالله بن حسن علیه‌السلام، حاج محمدرضا بذری و هیأت یا فاطمه الزهرا بابل، علی پورکاوه و هیأت احلی من العسل، محمد اسداللهی و هیأت ام‌المصائب بابل و حاج مجتبی رمضانی و هیأت کربلا رفسنجان حضور خواهند داشت.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این مسابقات فردا شنبه ۱۴ بهمن‌ماه بلافاصله بعد از مسابقه فوتبال ایران و ژاپن آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

 

دعوت مداحان برای تماشای این بازی‌ها و مشارکت در کمک به آزادی زندانیان

فینال مسابقات فردا بعد از نماز مغرب

وی گفت: روز یکشنبه ادامه بازی‌ها از ساعت ۱۵ تا نماز مغرب ادامه خواهد داشت. بعد از نماز مغرب مسابقه فینال و اختتامیه برگزار می‌شود.

انصاری تصریح کرد: حضور برای عموم مردم در این مسابقه آزاد است و به صورت نمادین هم بلیت فروشی داریم تا هرکس هر مبلغ می‌خواهد برای آزادسازی زندانیان غیرعمد کمک کند.

عواید مسابقات برای آزادی زندانیان غیرعمد

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: عواید این مسابقات بناست برای آزادسازی زندانیان هزینه شود. مردم و خیرین هم می‌توانند مبالغ خود برای امر را به شماره کارت مرکز خیریه هادی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۴۹۷۶۴۵ واریز کنند.

به گزارش فارس، پیش‌تر هم جمعی از مداحان کشور در یکی بازی وتبال دوستانه به مصاف تیم خیریه ابراهیم هادی رفتند که با عواید حاصل از آن ۳۱۳ کاپشن برای کودکان تهیه شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول