اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان صدقه توسط مازندرانی‌ها

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: مازندرانی‌های نیکوکار در ۱۰ ماهه سال جاری ۴۰ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش داشته است.

پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان صدقه توسط مازندرانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران،مهدی قربانی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی مازندران طی گفت‌وگویی، اظهار کرد: مازندرانی‌های نیکوکار در ۱۰ ماهه سال جاری ۴۰میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

وی افزود: صدقات جمع‌آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش داشته و بخشی از این صدقات توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی مازندران بیان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در بخش‌های درمانی، فرهنگی،عمرانی، جهیزیه،معیشت، تهیه لوازم ضروری زندگی و سایر برای مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود.

قربانی یادآور شد: در مازندران ۳۴۰ هزارصندوق صدقات خانگی، اماکن عمومی و معابر وجود دارد.

وی به پرداخت صدقه الکترونیکی(QR) اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۲هزار و ۹۲۹ مشترک صدقات به این طرح پیوستند و با این روش در این مدت۴۶۲ میلیون  تومان صدقه پرداخت شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی مازندران افزود: در این روش هر مشترک صندوق صدقات با استفاده از گوشی همراه به آسانی می‌تواند به پرداخت صدقه از طریق اسکن بارکد اختصاصی (QR)اقدام کند.

قربانی یادآور شد: این روش یکی از روش‌های پرداخت صدقه در کنار سایر روش‌ها  مانند پرداخت از طریق (ATM)، درگاه های پرداخت الکترونیکی ( IpG) که شامل تمامی نرم‌افزارهای پرداخت الکترونیک است  و کد دستوری #۰۱۱*۸۸۷۷*و... است و از مزایای آن می‌توان به پرداخت آسان  صدقه،  در هر زمان و مکان و تسریع در  کمک‌رسانی به نیازمندان اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده به هیچ عنوان صرف هزینه‌های تشکیلاتی نشده و کمک‌های جمع‌آوری شده در هر شهرستان در میان نیازمندان همان شهرستان توزیع می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول