اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امدادرسانی هلال احمر به ۱۰۸ نفر در راه‌های گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: باتوجه به برف و کولاک شدید در جاده‌های کوهستانی، تاکنون ۱۰۸ نفر در راه مانده ناشی از برف و کولاک توسط امدادگران هلال احمر امدادرسانی شدند.

امدادرسانی هلال احمر به ۱۰۸ نفر در راه‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم غریب آبادی با اشاره به آماده باش نیروهای عملیاتی برای پوشش حوادث برف و کولاک از روز پنجشنبه اظهارکرد: برف و کولاک در محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان برخی از هموطنان که در حال تردد در این جاده ها بودند را تحت تاثیر قرار داده است.

وی تصریح کرد: با اعزام نیروهای عملیاتی هلال احمر، تا کنون ۱۰۸ نفر در جاده های برفی استان امدادرسانی و ۳۰ خودرو از برف رهاسازی شدند. همچنین بسته غذایی ۲۴ ساعته بر حسب نیاز میان افراد تحت تاثیر توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطر نشان کرد: برف در تمامی محورهای کوهستانی گلستان در حال باریدن است و عملیات نجاتگران در برف و کولاک ادامه دارد. 

وی ادامه داد: نجاتگران تیم واکنش سریع مرکز استان و شهرستان های کردکوی، گرگان، علی آباد کتول، آزادشهر و رامیان، مینودشت و گالیکش مشغول امدادرسانی به هموطنان هستند.

غریب‌آبادی گفت: از هموطنان تقاضا می‌شود از ترددهای غیرضروری در جاده های کوهستانی و برفگیر پرهیز کنند و در صورت نیاز با سوخت کامل خودرو و مجهز به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مثل پتو تردد کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول