اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فعالیت ادارات دولتی و دانشگاه‌های مشهد با ۲ ساعت تاخیر

طبق تصمیمات جلسه مشترک ستاد انرژی و ستاد هماهنگی عملیات که به ریاست استاندار خراسان رضوی در محل استانداری برگزار شد، فردا فعالیت ادارات دولتی و دانشگاه‌های مشهد با ۲ ساعت تاخیر آغاز می شود.

فعالیت ادارات دولتی و دانشگاه‌های مشهد با ۲ ساعت تاخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در حاشیه نشست امشب جمعه مورخ ۱۳ بهمن ماه اظهار کرد: تمامی ادارات دولتی، دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی فردا با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. همچنین کلاس‌های مدارس مشهد در تمامی مقاطع صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی در خصوص تعطیلی شهرستان‌های استان افزود: تعطیلی در دیگر شهرستان‌ها به تشخیص فرمانداران و دستگاه‌های آن شهرستان خواهد بود.

وی از تمامی دستگاه‌های امدادی خواستار پیگیری و امداد رسانی به شهروندان شد و گفت: تا ساعاتی آینده به محل‌های مورد نیاز، لودر، زره پوش و نفر بر اعزام خواهد شد.

نظری بر مدیریت اجتماعی در فرودگاه تاکید کرد و گفت: تمامی شرکت‌ها آمادگی کافی داشته باشند تا در صورت لغو پرواز‌ها به شهروندان اطلاع رسانی صورت گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول