اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شکستگی لوله انتقال فاضلاب حفره‌ای ۲ متری ایجاد کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اثر شکستگی لوله اصلی ۱۴۰۰ میلیمتری انتقال فاضلاب در خیابان شهیدان کاظمی حفره‌ای در ابعاد ۲ متر در یک و نیم متر و عمق ۴ متر ایجاد شد.

شکستگی لوله انتقال فاضلاب حفره‌ای ۲ متری ایجاد کرد

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: عصر امروز بر اثر شکستگی خط لوله اصلی ۱۴۰۰ میلیمتری انتقال فاضلاب در خیابان شهیدان کاظمی حفره و شکافی در ابعاد ۲ متر در یک و نیم متر و عمق ۴ متری ایجاد شد.

وی افزود: بلافاصله با حضور تیم‌های آتش‌نشانی، شهرداری منطقه ۸، پلیس راهور و اکیپ حوادث شرکت آب و فاضلاب و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ایمن سازی محل انجام و محدودیت‌های تردد و عبور در این مقطع از خیابان اجرا شد.

 

شیشه‌فروش گفت: مقرر شد عملیات حفاری و بازسازی خط توسط شرکت آب و فاضلاب در اسرع وقت اجرا شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: هزار متر از این خط لوله فرسوده انتقال فاضلاب خیابان امام خمینی(ره) و شهیدان کاظمی در سنوات اخیر بازسازی و یک کیلومتر دیگر شبکه نیاز به بازسازی دارد که باید وزارت نیرو در خصوص تخصیص اعتبار به استان برای بازسازی شبکه‌های در معرض خطر اقدام کند.

 

وی بیان کرد: در سال جاری و در اثر فرسودگی خطوط انتقال و تاثیرات فرونشست زمین در مناطق جنوب و مرکز شهر اصفهان تعداد ۲۴ حادثه شکستگی شبکه‌های آب و فاضلاب به وقوع پیوسته است.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: در شهر اصفهان ۳۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب فرسوده وجود دارد که ۳۰ کیلومتر آن در شرایط اولویت و بحرانی برای بازسازی قرار دارد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول