اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مدیران باید خدمات صورت گرفته دستگاه‌ها را اطلاع‌رسانی کنند

فرماندار فاروج گفت: مدیران انقلابی در راستای ایجاد امیدآفرینی در جامعه و در بین مردم، باید تمامی خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته در دستگاه‌های اجرایی خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

مدیران باید خدمات صورت گرفته دستگاه‌ها را اطلاع‌رسانی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فاروج به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، عبدالرضا فرزانه فرماندار فاروج‌ اظهار کرد: دشمنان این نظام سال‌های سال ادعا کردند که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید اما به لطف خداوند و خون پاک شهدا در آستانه ۴۵ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که از این بابت خداوند منان را به خاطر الطاف بیکرانش شکرگزار هستیم.

فرماندار فاروج افزود: ضروری است تا خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی و اقدامات صورت گرفته در دستگاه‌های اجرایی برای مردم اطلاع‌رسانی صورت پذیرد.

وی یادآور شد: دشمن خیلی تلاش می‌کند که خدمات را کوچک نشان دهد و مردم فعالیت‌ها، اقدامات و خدمات سازنده دولت را نبینند اما مدیران انقلابی با اخلاق و رفتار خوب خود با مردم و خدمت‌رسانی به آن‌ها در هر دستگاه اجرایی که فعالیت دارند ضروری است تا  تمامی فعالیت‌های صورت گرفته را در حوزه های مربوطه اطلاع رسانی کنند.

فرزانه از مدیران شهرستان خواست تا به هیچ عنوان برای کاندیدای خاصی تبلیغ و یا در این خصوص فردی را تخریب نکنند و همه باهم در راستای مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات تلاش کنند، همچنین در راستای ثبت و معرفی پروژه‌های حوزه اجرایی خود برای افتتاح متمرکز در ایام الله دهه فجر هرچه سریع‌تر اقدام کنند. 

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول