اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نامزدهای مجلس وعده‌های غیرقابل تحقق ندهند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی خطاب به نامزدهای مجلس دوازدهم گفت: وعده نشدنی ندهید و مشارکت حداکثری را مورد توجه قرار دهید.

نامزدهای مجلس وعده‌های غیرقابل تحقق ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، تراب محمدی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار هشترود، رقابت سالم نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواستار شد و اظهار کرد: دشمنان برای دلسردی ملت ایران در حال برنامه‌ریزی هستند و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو آنان را بار دیگر مایوس می‌کند.

 وی با تاکید بر اینکه این نظام مقدس به رای مردم اعتقاد دارد، افزود: فرآیندها و ساختارهای برگزاری و نظارت بر انتخابات در همراهی با اقشار مردمی به‌گونه‌ای است که به صورت جدی از آرای مردم صیانت می‌شود.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی بیان داشت: دستاورهای این نظام مقدس باید به صورت گسترده و بر اساس منویات رهبری تبیین شود و موفقیت‌ها و افتخارات به گوش جوانان برسد.
 
محمدی یادآور شد: دشمنان بر اساس ذائقه ایرانیان و به ویژه شیعیان در حال برنامه‌ریزی و تولید محتوا هستند تا جوانان ما را از طریق شبکه‌های اجتماعی مایوس کنند.

وی با تاکید بر اینکه تبیین خدمات دولت و تفکر مقاومت برای مقابله با دشمنان ضروری است، تصریح کرد: عَلَم جبهه مقاومت به پشتوانه ولایت فقیه، روزی در کل جهان برافراشته می‌شود.

گزارش فارس حاکی است، در این مراسم «فرید قشلاقی»، سرپرست سابق فرمانداری میانه به عنوان فرماندار هشترود معرفی شد و ابوالفضل پاشایی مورد تکریم قرار گرفت.
 
قشلاقی، بیست و یکمین فرماندار هشترود پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سی‌امین فرماندار از بدو تاسیس فرمانداری هشترود است.

پایان پیام/س       

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول