اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ارائه ۹ خدمت‌ اورژانسی در مناطق روستایی و صعب‌العبور همدان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از ارائه ۹ خدمت اورژانسی در مناطق روستایی و صعب‌العبور از شب گذشته تاکنون و در شرایط بارش برف خبر داد.

ارائه ۹ خدمت‌ اورژانسی در مناطق روستایی و صعب‌العبور همدان

محمدرضا شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به خدمات‌رسانی اورژانس ۱۱۵ همدان از ساعت ۲۴ شب گذشته تاکنون در این روزهای برفی اظهار کرد: در این مدت ۲۱ مورد خدمت‌رسانی به مردم استان انجام شده که  ۱۱ مورد حادثه ترافیکی بوده است.

وی با اشاره به ۹ مورد خدمت‌رسانی در مناطق روستایی و صعب‌العبور استان گف: خدمت‌رسانی به یک مورد سقوط در چاه نیز انجام شده و اینها جدای از ماموریت روزانه اورژانس در سطح استان است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه از آمادگی کامل اورژانس ۱۱۵ استان در ارائه خدمات به مردم خبر داد و افزود: با توجه به نزول رحمت الهی و برودت هوا و یخبندان و براساس تمهیدات پیش‌بینی شده  ۶۵ پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس پیش‌بیمارستانی آماده ارائه خدمات فوریت پزشکی به مردم است.

 وی خاطرنشان کرد: ۵۱۲ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی به همراه حداقل ۱۰۷ دستگاه آمبولانس سبک و کمک دار، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس آماده ارائه خدمات فوریت پزشکی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای ذخیره برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

شکوهی خاطرنشان کرد: آمبولانس‌های دو دیفرانسیل موجود در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ مناطق کوهستانی و صعب‌العبور نیز آماده ارائه خدمات فوریت پزشکی به مردم هستند.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول