اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ضرورت معرفی چهره های ضد انقلابی به جامعه در قاب تصویر

پژوهشگر تاریخ معاصر با بیان این که بسیاری افراد در ظاهر مذهبی هستند اما همراه انقلاب نیستند، گفت: جامعه نسبت به تفکر و عملکرد این افراد آگاه نیست،  چون روایت تاریخی در قاب مستند و فیلم بیان نکردیم.

ضرورت معرفی چهره های ضد انقلابی به جامعه در قاب تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مستند "آلترناتیو" با موضوع بررسی مواضع آیت الله شریعتمداری در اوائل انقلاب اسلامی در سینما مهر کوهسنگی با حضور اصحاب فرهنگ و هنر اکران شد. 

حجت الاسلام علی رضا اشرفی نسب پژوهشگر تاریخ معاصر به ضرورت تولید این چنین آثاری در جهت بیان چگونگی پیروزی و استمرار انقلاب اشاره و ابراز کرد: مبارزات بسیاری برای تشکیل حکومت اسلامی صورت گرفته و شکل گیری آن تمنای مجاهدان بود؛ بر همین اساس روایت بخش های مختلف آن برای جامعه  ضروری است.

وی ابراز کرد: بسیاری از چهره ها در بدنه تشکیلات انقلاب اسلامی حضور و نقشی تاثیرگذار داشتند اما به مرور ارزش ها تغییر کرد. قطب زاده در شورای انقلاب و پرواز امام حضور داشته است اما از انقلاب فاصله می گیرد.  

حجت الاسلام اشرفی نسب گفت: اگر در تولیدات حوزه انقلابی از قهرمانان صحبت می کنیم در مقابل باید تصویر ضد قهرمان را نیز برای آگاه سازی جامعه  به تصویر بکشیم. 

پژوهشگر تاریخ معاصر ابراز کرد: بسیاری افراد در ظاهر مذهبی هستند اما همراه انقلاب نیستند این افراد متحجرانه برخورد می‌کنند و در نگاه انقلاب اسلامی قرار نمی‌گیرند. جامعه نسبت به تفکر و عملکرد این افراد آگاه نیست،  چون روایت تاریخی در قاب مستند و فیلم بیان نکردیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول