اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پروژه‌های شهرستان خمیر با اعتبار ۵۲۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

فرماندار خمیر گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به هرمزگان و با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزیر صمت، پروژه‌های حوزه راه و مسکن با اعتباری بالغ بر ۵۲۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های شهرستان خمیر با اعتبار ۵۲۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان خمیر امروز، همزمان با سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان و با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر صمت د ر شهرستان خمیر پروژه های حوزه راه ومسکن با اعتباری بالغ بر ۵۲۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

 وی، بیان کرد: ۳۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن  به نمایندگی از ۲۹۰ مسکن شهری و روستای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید. این درحالی است که بالای ۶۰۰ واحد طرح نهضت ملی در شهرستان در ساخت می باشد.

خواستار افزود: 10.5 کیلومتر از جاده های بزرگراه شهرستان خمیر با اعتباری بالغ ۳۲۰میلیارد تومان با حضور بذرپاش در بخش کهورستان، در محور کهورستان - لار به نمایندگی از پروژه های راه استان هرمزگان بهره برداری رسید. 

فرماندار خمیر گفت: در ادامه‌ سفر هیئت دولت به شهرستان خمیر با حضور محتشمی پور معاون وزیرصمت جاده بین معادن سنگ گج شهرستان خمیر به طول ۱۳کیلو متر با اعتباری بالغ ۱۰۰میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول