اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رانندگان مراقب لغزندگی معابر باشند

سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش برف برای عدم بروز تصادفات زنجیره‌ای و وارد شدن خسارات با سرعت مطمئنه و رعایت مناسب فاصله طولی مطمئن رانندگی کنند.

رانندگان مراقب لغزندگی معابر باشند

سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه، با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به بارش برف و باران، معابر شهر کرمانشاه و اکثر شهرهای استان لغزنده است و ضرورت دارد همشهریان و رانندگان عزیز درنهایت آرامش، بدون عجله و با رعایت قوانین در سطح شهر تردد کنند.

وی افزود: متأسفانه در بارش برف که چند روز پیش اتفاق افتاد تعدادی از رانندگان بدون در نظر داشتن قواعد رانندگی ایمن، موجب بروز تصادف و خسارت به خود و دیگران شدند و در اثر تصادفات زنجیره‌ای تعدادی از معابر کلان‌شهر کرمانشاه دچار مشکل ترافیکی گردیدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی بهترین راهکار برای پیشگیری از تصادفات در معابر لغزنده، عنوان کرد: شهرداری‌ها باید وظایف خود را در شرایط جوی نامساعد به‌ویژه در هنگام بارش برف به‌خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: رانندگانی که قصد مسافرت برون‌شهری دارند حتماً از سلامت وسیله نقلیه خود مطمئن باشند و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

سرهنگ حیدری در پایان اذعان داشت: در فصل سرما همراه داشتن زنجیر چرخ در معابر کوهستانی الزامی است و رانندگان عزیز باید با نحوه استفاده از آن آشنا باشند تا در شرایط خاص بتوانند از آن بهره ببرند.

پایان پیام/ 3851

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول