اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ طرح عمرانی در «مهران» همزمان با دهه فجر

شهردار مهران گفت: در دهه فجر ۲ طرح کلنگ‌زنی می‌شود و ۳ طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ طرح عمرانی در «مهران» همزمان با دهه فجر

جلال‌الدین محمدی شهردار مهران، صبح جمعه ۱۳ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در دهه‌فجر ۶ پروژه بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: از این تعداد ۲ طرح کلنگ‌زنی و ۳ طرح به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی یک طرح دیگر نیز آغاز شده‌ است.

شهردار مهران، ادامه داد: یکی از پروژه‌های شاخص دولت سیزدهم در سطح شهر مهران که در دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی می‌شود ابر پروژه مجتمع تفریحی توریستی بانوان مهران است که در ۳ فاز کاری با اعتبار پیش‌بینی شده ۳۰۰ میلیارد ریالی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و استخر آبی که فاز تکمیلی این پروژه بزرگ با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریالی خواهد بود.

محمدی خاطرنشان کرد: از دیگر طرح‌هایی که در دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد پارک‌های محله‌ای نخل و زیتون با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به مساحت ۳۰۰۰ هزار متر مربع در راستای ایجاد بوستان‌ها و سرانه فضای سبز در محله‌های کم‌برخوردار است که افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه دیگر که از مجموعه اقدامات دولت در جهت تکمیل زیرساخت‌های عمرانی شهر در سطح شهر مهران خواهد بود پروژه بهسازی میدان امام خمینی (ره) و بلوار کربلای یک که شامل ۱۰هزار مترمربع موزائیک فرش، ۱۲۰۰ متر جدول‌گذاری، نصب آلاچیق، المان‌های شهری و نورپردازی خواهد بود.

وی اظهار داشت: پروژه آبنما و استخر کف‌خشک موزیکال مهران پارک با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و مساحت ۵۰۰ متر مربع نیز از دیگر طرح‌های آماده بهره‌برداری است.

وی یادآور شد: پروژه تکمیل کانال سنگی مسکن مهر به طول ۱۷۰ متر و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال که یکی از مطالبات مردمی بود، به همت استاندار اعتبار آن مهیا شد و از دیگر پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

محمدی در پایان از بهرام‌نیا نماینده عالی دولت سیزدهم در ایلام، شفیعی فرماندار شهرستان مهران و اعضای شورای اسلامی شهر که در راستای تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساخت شهری مهران همت مضاعف انجام دادند تشکر و قدردانی کردـ

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول