اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کشت قراردادی در سطح ۲۱۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شیروان منعقد شد

رئیس اداره جهاد کشاورزی شیروان گفت: ۲ هزار و ۱۵۰ هکتار کشت قراردادی گندم، جو و کلزا توسط شبکه تعاون روستایی شیروان منعقد شده است.

کشت قراردادی در سطح ۲۱۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شیروان منعقد شد

صادق شجاعی، رئیس اداره تعاون روستایی شیروان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: برابر ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی به‌عنوان مجری کشت قراردادی گندم، جو و کلزا نسبت به عقد قرارداد ۲ هزار و ۱۵۰ هکتار کشت با کشاورزان و تولید کنندگان در شیروان اقدام نموده است.

وی گفت: تعاون روستایی برای اولین بار به عنوان یکی از مجریان کشت قراردادی از ابتدای سال زراعی جاری و زمان شروع اجرای طرح کشت قراردادی تاکنون، با تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در سطح استان به میزان بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ هکتار قرارداد منعقد کرده است.  

رئیس اداره کشاورزی شیروان افزود: با توجه به محدودیت زمان قرارداد تا نیمه بهمن، کشاورزان استان می توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی، اداره تعاون روستایی، مراکز جهاد کشاورزی بخشها و دفاتر شرکتهای تعاون روستایی در نقاط روستایی و شهری و نیز مراجعه به سایت این سازمان نسبت به ثبت نام و عقد قرارداد کشاورزی قراردادی با سازمان تعاون روستایی اقدام نمایند. 

صادقی خاطرنشان کرد: کشاورزان با توجه به مزیت های کشت قراردادی مانند تخفیف ۲۰ درصدی حق بیمه محصولات پرداخت ۱۵۰ هزار تومان کرایه حمل به ازای تولید هر تن محصول و خرید تضمینی محصول باید هر چه سریعتر اقدام به انعقاد قرارداد نمایند تا از مزایای این طرح برخوردار شوند.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول