اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

جاجرم آمادگی کامل جهت برگزاری انتخابات یازدهم اسفند را دارد

فرماندار جاجرم گفت: شهرستان جاجرم آمادگی کامل جهت برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه را دارد و تمامی دستگاه‌ها با ظرفیت کامل پای کار هستند.

جاجرم آمادگی کامل جهت برگزاری انتخابات یازدهم اسفند را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جاجرم، مصطفی حاج زاده، فرماندار این شهرستان اظهار کرد: در شهرستان جاجرم بسترلازم جهت اجرا انتخابات یازدهم اسفند ماه فراهم و آمادگی کامل داریم.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان نمایندگان نظام، اثر پذیری خود را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهند و تمام توان خود را در این راه به‌ کار گیرند.

فرماندار جاجرم در این دیدار افزود: در دو سال گذشته دولت در شهرستان جاجرم اقدامات شاخصی انجام داده و بسیاری از پروژه‌های راکد دوباره فعال وبه زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

حاج زاده تصریح کرد: در راستای توزیع عادلانه اعتبارات و توجه به نقاط کم برخوردار در حوزه آموزش و پرورش ۷ مدرسه با مشارکت خیرین ساخته شده که در ساخت این مدارس تمامی نقاط شهرستان مورد نظر قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به  برطرف نمودن کمبودهای حوزه آب شرب نیز ادامه داد: چهار حلقه چاه آب آشامیدنی در دو سال اخیر حفر شده که باعث پایداری در شبکه توزیع آب در شهرستان شده است. 

فرماندار جاجرم گفت: در راستای دسترسی آسان کشاورزان و صنایع، در دهه مبارک فجر سال جاری اداره منابع آب شهرستان، افتتاح خواهد شد که پیش از این کشاورزان شهرستان جهت انجام امور آبی به شهرستان‌های اسفراین و بجنورد مراجعه می‌کردند.

مصطفی حاج زاده، در ادامه به چالش به وجود آمده در حوزه تلفن ثابت در بسیاری از نقاط شهر اشاره و ابراز کرد: با اجرای طرح فیبر نوری این مشکلات مرتفع و هم اکنون با انعقاد تفاهم نامه فی مابین مخابرات استان و شهرداری‌های سطح شهرستان عملیات اجرایی شبکه فیبر نوری در شهرهای جاجرم و شوقان آغاز و به زودی در شهر سنخواست نیز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان همراه سرای بیمارستان بزرگترین ظرفیتی است که با کمک خیرین ایجاد شده و بزودی بهره برداری خواهد رسید.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول