اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسن‌زاده: فوتسال آنقدر جذاب است که نیاز به حواشی ندارد

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون گفت: بهتر است در لیگ حواشی وجود نداشته باشد به این دلیل که فوتسال خودش جذاب است.

حسن‌زاده: فوتسال آنقدر جذاب است که نیاز به حواشی ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اصغر حسن‌زاده درباره پیروزی 2 بر یک مس سونگون مقابل پوشاک حافظ ساری اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم با 2 گل به پیروزی برسیم. همیشه بازی کردن در ساری برای هر تیمی سخت بوده است و خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم.

وی افزود: تیم حافظ ساری همیشه خوب بوده اما با توجه به احتمال سقوط این تیم آنها با انگیزه هرچه بیشتر مقابل مس قرار گرفتند. بعد از دریافت 2 گل این تیم به بازی برگشت و همین موضوع کارمان را سخت کرد. ما باید در نیمه اول موقعیت‌های خود را به گل  تبدیل می‌کردیم و با  توجه به ا ختلاف یک گل فشار زیادی روی بازیکنان ما بود و خدا را شکر توانستیم بازی را کنترل کنیم و به پیروزی برسیم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون همچنین در مورد حواشی این بازی عنوان کرد:‌ همیشه حواشی در فوتسال وجود دارد و بهتر است به این حواشی دامن نزنیم و به اصل مطلب که فوتسال است برسیم. به نظر من فوتسال خودش آنقدر جذاب است که نیاز به حواشی ندارد و تماشاگران باید از بازی لذت ببرند. 

حسن‌زاده همچنین در مورد تیم ملی فوتسال گفت: خدا را شکر وضعیت تیم ملی خوب است و با بگذاریم لیگ به پایان برسد و ان‌شاءالله پرقدرت تمرینات‌‌مان را برای آماده‌سازی جام ملت‌ها که انتخابی جام جهانی هم است، ادامه دهیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول