اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای ۵۰ برنامه متنوع طی ایام دهه فجر در همدان

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری ۵۰ برنامه متنوع طی ایام دهه فجر در همدان خبر داد.

اجرای ۵۰ برنامه متنوع طی ایام دهه فجر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسعود ویژه بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد جشنواره فیلم فجر استان و برنامه‌های دهه فجر در اداره کل ارشاد به مناسبت دهه فجر از برنامه‌های شاخص مجموعه در این ایام سخن گفت و اظهار کرد: خوشبختانه برگزاری پرشور شب‌های موسیقی هگمتانه با استقبال خوب مردم همدان همراه بود.

وی با بیان اینکه جشنواره هنرهای تجسمی فجر نیز از هفتم بهمن ماه در تالار شهید آوینی افتتاح شد و نمایشگاه آثار تا بیست و یکم بهمن ادامه دارد گفت: پانزدهم بهمن ماه روز برگزاری جشنواره شعر طنز استان به میزبانی شهر نهاوند نیز از دیگر برنامه‌ها در سطح استان است. 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره فجر خاطرنشان کرد: امسال ۱۶ فیلم سینمایی در سینماهای فلسطین و فرهنگ از شانزدهم تا بیست و چهارم بهمن ماه اکران خواهد شد. 

وی همچنین به برپایی غرفه‌های کتاب ایام دهه فجر در استان اشاره کرد و گفت: برنامه رونمایی از کتاب، توزیع کتاب برای مناطق محروم و مراکز آموزشی و همچنین ۲۰ بسته فرهنگی به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال برای بیست منطقه همدان در این ایام نظر گرفته شده است. 

ویژه از سایر برنامه‌های دهه مبارک فجر هم سخن گفت و خاطرنشان کرد: برگزاری عصر شعر و خاطره انقلاب در تمام شهرستان های استان، برگزاری جنگ شادی در شهرستان‌ها، تولید محتوای رسانه‌ای و نشر برای استفاده رسانه‌های استان و مشارکت در کرسی‌های تلاوت قرآن کریم مورد توجه بوده است.

وی با اشاره به دیدار با خانواده شهدای هنرمند استان و برگزاری نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای برای عموم مردم گفت: این برنامه‌ها در راستای تحقق شعار عدالت فرهنگی در دولت مردمی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی توسط معاونت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول