اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برنامه‌های سفر وزیر اقتصاد به قشم

برنامه‌های سفر وزیر اقتصاد به قشم فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه مردم این جزیره فردا میزبان وزیر اقتصاد هستند، گفت: از جمله برنامه‌های وزیر در این سفر، کلنگ‌زنی شهر جدید قشم است.

برنامه‌های سفر وزیر اقتصاد به قشم

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد محمدحسینی فرماندار قشم امروز پنجشنبه با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و با اشاره به سفر هیات دولت به استان هرمزگان، افزود: وزیر اقتصاد نیز در معیت آیت‌الله رییسی و دیگر اعضای دولت امروز به این استان سفر کرده و فردا میهمان مردم قشم است. 

وی خاطرنشان کرد: حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، نشست با نخبگان جزیره قشم به منظور تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم، حضور در جلسه شورای اداری شهرستان قشم با هدف بررسی مسائل و مشکلات مربوط به منطقه آزاد از دیگر برنامه‌های سفر وزیر اقتصاد به قشم است. 

فرماندار قشم بازدید از اتوبان شمالی قشم و نیز بوستان بانوان را از دیگر برنامه‌های وزیر در این سفر عنوان کرد و گفت: به طور یقین سفر هیات دولت به استان هرمزگان و شهرستان قشم برکات بسیاری خواهد داشت و ما امیدواریم بخشی از کمبودها و مشکلات این منطقه در نشست‌های پیش رو با اعضای دولت برطرف شود. 

محمدحسینی تصریح کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ و حمایتی بسیار خوبی به شهرستان قشم دارد و در همین راستا نیز روز سه‌شنبه هفته جاری وزیر ورزش و جوانان در این شهرستان حضور یافت و پروژه‌هایی نیز به بهر‌برداری رسید و همچنین معاون وزیر آموزش و پرورش و معاون حقوقی رییس جمهور نیز در روزهای گذشته به منظور بررسی مسایل و مشکلات قشم به این منطقه سفر کردند. 

وی با اشاره به اینکه مردم سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: مهمترین رسالت مسئولان خدمتگزاری بی منت به مردم است و بی تردید مجاهدگونه و شبانه روز برای ارتقای رفاه و آسایش آنان تلاش خواهیم کرد.

  پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول