اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

معاون رئیس جمهور: تامین زمین برای ساخت ۲.۲ میلیون مسکن در کشور انجام شده است

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای ۲.۲ میلیون واحد مسکونی تخصیص زمین انجام گرفته و امیدواریم ساخت‌وسازها با سرعت بیشتری نسبت به گذشته انجام شود تا به هدف‌گذاری ساخت ۴ میلیون مسکن دست پیدا کنیم.

معاون رئیس جمهور: تامین زمین برای ساخت ۲.۲ میلیون مسکن در کشور انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، داوود منظور ظهر امروز ۱۲ بهمن‌ماه و همزمان با نخستین روز دهه فجر در آیین تحویل ۱۴۴ واحد مسکونی پروژه بشری شهر کرمان در قالب طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: سرپناه شایسته و مناسب یکی از مهمترین نیازهای خانواده‌هاست و در قانون تاکید شده که مسکن مناسب را برای همه تامین کنیم.

وی بیان کرد:  صنعت ساختمان‌سازی و ساخت‌وساز یک صنعت سودآور است و ما باید بازار ساخت مسکن را حمایت و به پیمانکاران و شرکت‌های مهندسی و مشاوران کمک کنیم تا بتوانند در این صنعت مولد و مهم ایفای نقش کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: هدف‌گذاری بزرگی برای تامین ۴ میلیون واحد مسکونی در کشور در دولت آیت‌الله رییسی انجام شده است و نهادهای مختلف همراه با هم باید ایفای نقش کنند تا ما به این هدف برسیم.

وی ابراز داشت: صندوق ملی مسکن از سال گذشته تشکیل شده است و بخش عمده‌ای از منابع این صندوق توسط دولت تامین می‌شود.

معاون رییس جمهوری عنوان کرد: برای ۲.۲ میلیون واحد مسکونی تامین و تخصیص زمین انجام گرفته است و امیدواریم ساخت‌وسازها با سرعت بیشتری نسبت به گذشته با مشارکت و آورده‌های مردم انجام شود و به هدف‌گذاری ساخت ۴ میلیون مسکن دست پیدا کنیم.

منظور ابراز داشت: پروژه‌های مسکن مهر باقی‌مانده هم در دست تکمیل است و این در حالی‌ست که در ۸ سال دولت قبل مسکن مهر غیرفعال شده بود و وزیر مسکن دولت قبل اعتقادی به این پروژه نداشت، اما این دولت، دولت مردم است و تامین مسکن را جزو وظایف دولت می‌دانیم و مسکن مهر هم در دوره خودش خوب بوده است و مردم از این طرح بهره‌مند شدند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول