اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۳۵۰ هزار واجد شرایط رای در حوزه انتخابیه نیشابور

فرماندار نیشابور گفت: تعداد ۳۵۰ هزار نفر در شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه واجد شرایط رای دادن هستند.

۳۵۰ هزار واجد شرایط رای در حوزه انتخابیه نیشابور

مهدی دونده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: برآورد جمعیت در نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه براساس اطلاعات گرفته شده از اداره ثبت‌احوال و رصدی که از خانه‌های بهداشت انجام شد در کل حوزه ۵۴۰ هزار و ۶۲۰ نفر است.

فرماندار نیشابور ادامه داد: از کل جمعیت تعداد ۲۷۵ هزار و ۷۱۶ نفر مرد و تعداد ۲۶۴هزار و ۹۰۴نفر بانوان هستند، همچنین واجدین شرایط رای در کل حوزه انتخابیه ۴ شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه ۳۵۰هزار نفر است که امکان دادن رای را با توجه به شرایط قوانین و مقرارت دارند.

وی ابراز کرد: برآورد جمعیت شهرستان نیشابور در سال ۱۴۰۲، ۳۶۰هزار و ۶۲۰ نفر است و برآورد جمعیت شهر نیشابور ۲۶۴ هزار و ۳۷۵ نفر است. که از این تعداد برآورد واجدین شرایط رای‌دهی امسال در شهرستان نیشابور ۲۵۲ هزار و ۳۴۵ نفر است.

دونده با ذکر این مطلب که تعداد آقایان واجد شرایط رای ۱۲۸هزار و ۶۹۶ نفر و تعداد بانوان واجد شرایط رای ۱۲۳هزار و ۶۴۹ نفر است، اضافه کرد: در کل حوزه انتخابیه ۴ شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه ۴۴۱ شعبه اخذ رای داریم که تعداد کل شعب ثابت در ۴ شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه ۲۸۱ شعبه ثابت است.

فرماندار نیشابور تشریح کرد: تعداد شعب سیار در ۴ شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه ۱۶۰ شعبه و تعداد ۲۱۹ شعبه شهری و ۲۲۲ شعبه روستایی در ۴ شهرستان ذکر شده داریم. همچنین تعداد کل شعب در شهرستان نیشابور ۲۷۷ شعبه و تعداد شعب در شهر نیشابور ۱۷۶ شعبه است.

وی عنوان کرد: تعداد شعبه ثابت در شهر نیشابور ۱۷۰ شعبه و تعداد شعبه سیار ۶ شعبه، تعداد شعبه روستایی ۱۰۱، تعداد شعبه ثابت ۲۲ و تعداد شعبه سیار ۷۲ شعبه است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول