اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اجرای برنامه‌های فرهنگی اولین گام در ارتقای فرهنگ ترافیک است

معاون دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اجرایی شدن تفاهم‌نامه فی مابین این سازمان با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور در خصوص برگزاری رالی خانوادگی کامیون‌های کِشنده برای اولین بار در کشور خبر داد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی اولین گام در ارتقای فرهنگ ترافیک است

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از اراک، مصطفی اکرامی نیا معاون دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شب گذشته در جریان برگزاری رالی خانوادگی کامیون‌های کِشنده از مبدأ تهران به مقصد اراک اظهار کرد: مصادف با هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با توجه به همکاری‌هایی که با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی صورت گرفت قرار بر انعقاد تفاهم نامه همکاری با این کانون با موضوع ایمنی حمل و نقل جاده‌ای و بحث های فرهنگی مرتبط با فرهنگ ترافیک و رانندگی ایمن شد.

وی با بیان اینکه طرحی که کانون جهانگردی پیشنهاد داد برگزاری رالی کشنده‌های باری برای اولین بار بود، افزود: این طرح برای نخستین بار در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طرح موضوع شد و مورد موافقت قرار گرفت و تفاهم نامه همکاری در ۲۶ آذر ماه بین رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی منعقد شد.

معاون دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: بعد از انعقاد تفاهمنامه، برنامه ریزی برای برگزاری رالی صورت گرفت و اقداماتی هم انجام شد و امروز توانستیم برای اولین بار در کشور رالی خانوادگی کشنده‌های سنگین را برگزار کنیم.

اکرامی نیا اضافه کرد: امروز استارت این کار زده شد و اختتامیه آن در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی صورت گرفت.

به گفته وی این برنامه با هدف ارتقای فرهنگ رانندگی و رعایت نکات ایمنی صورت گرفت.

اکرامی نیا اضافه کرد: رانندگی جز مشاغل سخت است اما در این برنامه فضایی ایجاد شد تا رانندگان با همراهی خانواده‌هایشان تجربه‌ای جدید در کارنامه شغلی شان رقم بزنند؛ بحث های فرهنگی و تعاملات می‌تواند در میان مدت نتایج خوبی را در مورد فرهنگ رانندگی سبب شود.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول