اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

احداث ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی در «زرین آباد»

مدیر اداره برق «زرین آباد» شهرستان دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی در نقاط مختلف شهری و روستایی این بخش انجام شده است.

احداث ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی در «زرین آباد»

علی‌اکبر پارسه مدیر اداره برق بخش زرین‌آباد در شهرستان دهلران، بامداد پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی در نقاط مختلف شهری و روستایی این بخش انجام شده است.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی اصلاح و بهینه و در حریم (مشکل ساز) ۲ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلو ولت روستاهای بردی، سراشکفت، خربزان بالا و پایین و ورودی پست ۱۳۲/۲۰ و اصلاح و بهینه و تبدیل ۴٫۷ کیلومتر شبکه سیمی به خودنگهدار شهری (میمه و پهله ) انجام شد.

مدیر اداره برق زرین آباد دهلران، ادامه داد: احداث ۳۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلو ولت مربوط به پست های هوایی شهری ملاصدرا، دریا و بخشداری، اصلاح و بهینه و تبدیل ۴٫۵ کیلومتر شبکه سیمی به خودنگهدار روستاهای بردی، سراشکفت، خربزان پایین و بالا، اصلاح و بهینه و رفع فولباری ۷ دستگاه ترانسفور ماتور به میزان ۱۵۵۰kvA مربوط به پست هایی هوایی روستای بردی ۲ دستگاه، روستاهای خربزان پایین، خربزان بالا، سر اشکفت، کلانتری و توحید، احداث و رفع فولباری ۲ دستگاه ترانسفور ماتوربه میزان ۵۰۰kva شهری مربوط به پست های هوایی شهرک جدید و دریا و احداث و اصلاح و بهینه ۲۸۸ متر کابلکشی فشار ضعیف زمینی شهری و روستایی از دیگر اقدامات انجام شده اداره برق زرین آباد است.

 پارسه خاطرنشان کرد: همچنین احداث ۱۴۵ متر معابر بلوار فلزی شهرداری پهله (زرین‌آباد) احداث شده است.

وی بیان داشت: برای تکمیل این پروژه‌های برق‌رسانی مبلغی بیش از ۳۸ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول