اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶۵ پروژه دهه فجر در بهشهر

فرماندار بهشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی از اثرگذار ترین قطب های قدرت در جهان است و همین اثرگذاربودن در تمام نقاط این کشور نمودار است، گفت: در دهه فجر امسال ۱۶۵ پروژه در بهشهر کلنگ‌زنی و افتتاح می شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶۵ پروژه دهه فجر در بهشهر

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، علی‌اصغر میرزایی فرماندار بهشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و تشریح برنامه‌ها ظهار کرد: در طول ۴۵ سال گذشته خیرات و برکات فراوانی نصیب حال مردم‌ما شد که باید قدردان این نعمات باشیم.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و راهبرد رهبری و  افزایش مشارکت، باید جهادتبیین و ایجاد نشاط و امید را در دستور کار قرار دهیم.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه ایران از جایگاه رفیعی در جهان برخوردار است، یادآور شد:  در‌گ ذشته دو قطب در جهان بود و امروز پای ثابت هر قطبی ایران اسلامی است.

وی گفت: ۲۵۰ برنامه در سطح شهرها و روستاهای شهرستان بهشهر در ایام دهه فجر اجرایی می‌شود که با نواختن زنگ انقلاب آغاز شد و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب،  برپایی میز خدمت، حضور در نماز جمعه و بیان دستاوردها ، جشنواره های فرهنگی و اجتماعی، فضاسازی و آذین بندی سطح شهرستان، نشست های بصیرتی و... از برنامه های ابن دهه در بهشهر است.

میرزایی افزود: در بخش پروژه‌های عمرانی ۱۶۵ طرح به ارزش ۵۳۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود که ۱۵۱ طرح افتتاح و ۱۴ پروژه با ۲۴۲ میلیارد تومان کلنگ‌زنی‌ می‌شود.

وی یادآور شد: در راستای آسفالت محورهای روستایی به طول ۴۶ کیلومتر زیرسازی و آسفالت انجام شد.

فرماندار بهشهر اظهار کرد: از بزرگترین پروژه های شرق مازندران، سد گلورد است که ساخت پل زیرقوسی برای دسترسی به روستاهای پشت سد در حال انجام و جاگذاری عرشه شروع شد که با توجه به موانع و قطعات، در نصب جرثقیل با مشکل مواجه بودیم که برطرف شد و در حال انجام است.

میرزایی افزود: تکمیل سد گلورد و منطقه آزاد تجاری از خواسته های مهم مردم ما بود که عملیاتی شد و راه روستایی، آبرسانی و گازرسانی به روستاها تا‌پایان دولت سیزدهم به‌پایان‌می رسد و مشکلات در این حوزه برطرف می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول