اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بهره‌برداری از ۱۰ پروژه حوزه راهداری نیشابور در دهه فجر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور از اجرای لکه گیری هندسی در ۲۰ کیلومتر و روکش آسفالت گرم در ۲۷ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان در بزرگراه نیشابور_ سبزوار خبر داد.

بهره‌برداری از ۱۰ پروژه حوزه راهداری نیشابور در دهه فجر

مجید مفیدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور_ سبزوار،  نیشابور_ مشهد(لاین رفت وبرگشت) نیشابور_کاشمر، نیشابور_تربت حیدریه، کلاته محمدجان_ برزنون، بوژان و آبروان با اعتبار بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان اجرا و به بهره‌برداری رسید.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور بیان کرد: بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، محورهای روستایی آبقوی، نوبهار، دهنو لگزی و خایسک به طول ۶ کیلومتر با اعتبار بالغ به ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  تومان نیز اجرا و به بهره‌برداری رسید .

وی با اشاره به ادامه قراردادهای راهداری اضافه کرد: ادامه عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور_ سبزوار و نیشابور_ مشهد به طول ۳۰ کیلومتر، کمربندی رفت و برگشت ۱۲ کیلومتر، محور خیام گلبو و محور کاشمر نیز در دستور کار پیمانکار ادره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی قرار دارد که با مساعد شدن وضعیت جوی انجام خواهد شد. 

مفیدی‌فر تصریح کرد: مطابق ۳ قرارداد منعقد شده با پیمانکاران از طرف اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی در ۲۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان برای  بهسازی و عملیات خاکی در محورهای روستایی ( نوبهار – دهنو لگزی – زیگ - قاسمیه –برمهان – خایسک  – فهنه  –  بار – بجنو - دزق– فاضل آباد، چهار گوشلی –حیدر آباد –بقیع ) توسط پیمانکاران مربوطه در حال اجرا است .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور عنوان کرد: مبلغ ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان برای تعمیر و مرمت ابنیه فنی با پیمانکاران منعقد شده است‌ همچنین بهسازی راه‌های فرعی و روستای با آسفالت سرد به طول ۱۵ کیلومتر با هزینه بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان، اجرای یک دستگاه پل باکسی ۲ متری در محور روستایی بوژان با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان، اجرای عملیات لایه حفاظتی اسکراپ سیل در محور فیروزه_عیدا‌لله‌گیو، حصارگل، به طول ۲۰ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد تومان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی تشریح کرد: برای ایمن‌سازی تقاطع‌های فرعی به اصلی ( روستایی)، در بزرگراه نیشابور_ مشهد و نیشابور_سبزوار، (عباس آباد - عشرت آباد - حسین آباد ناظر- دشت - ادگ - رحیم آباد - محمود آباد فضل) با  ۲۵عدد تیر چراغ برق با اعتبار ۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، خط کشی راه روستایی ۶۰۰ کیلومتر غیرمفید و بزرگراه ۲۰۰ کیلومتر غیرمفید با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول