اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح 2 پروژه عمرانی در آران و بیدگل با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور

۲ پروژه عمرانی با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در منطقه آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 2 پروژه عمرانی در آران و بیدگل با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور عصر امروز به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی آران و بیدگل در این منطقه حضور پیدا کرد.

طرح پست سیار ۶۳ به ۲۰ کیلو ولت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان، این پست خط انتقالی به طول ۵ کیلومتر و دارای ۲۵ پایه تلسکوپی با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان و ایجاد پست با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

همچنین پست مدولار ۶۳ به ۲۰ کیلو ولت ویگل با ظرفیت نامی ۳۰ مگاوات و ۶ دستگاه فیدر خروجی برای تامین برق منطقه، تامین برق شهرک های صنعتی، برطرف کردن افت ولتاژ از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

 

طرح بعدی افتتاح مدرسه ۶ کلاسه ابوالشهید آقامحمد غیرتی است که در زمینی به مساحت ۳ هزار  متر مربع و زیر بنای ۸۵۲ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان که از این مقدار مبلغ چهار و نیم میلیارد تومان توسط خانواده خیر ابوالشهید آقامحمد غیرتی و مبلغ هشت و نیم میلیارد تومان توسط دولت هزینه شده است.

این مدرسه شامل ۶ کلاس درس، ۳ اتاق اداری، کارگاه، کتابخانه و زمین چمن مصنوعی است.

به گزارش فارس؛ حضور در گلزار شهدا، حضور در گلزار شهدا امامزاده هلال، افتتاح نمایشگاه صعود دستاوردهای انقلاب و سخنرانی در جمع فرهنگیان و مسؤولان شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور در آران و بیدگل است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول