اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

زنگ انقلاب در مدارس اسلامشهر به صدا درآمد

زنگ انقلاب مدارس اسلامشهر صبح امروز با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن اجتماعات دبیرستان مشکات نور این شهرستان به صدا درآمد.

زنگ انقلاب در مدارس اسلامشهر به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی صبح امروز زنگ انقلاب با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، امام جمعه و جمعی از مدیران و مسؤولان شهرستان اسلامشهر در سالن اجتماعات دبیرستان مشکات نور به صدا درآمد.

در ادامه این برنامه نمایشگاه مدرسه انقلاب مدرسه شاهد صدیقه طاهره افتتاح و ضمن بازدید مسؤولان از بخش‌های مختلف آن، دانش آموزان ضمن معرفی غرفه‌های مختلف دستاوردهای انقلاب اسلامی را در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی، درمانی و غیره روایت کردند.
 


سعید دهنوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون، اظهار کرد: امروز همزمان به یاد لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی در ساعت 9 و 33 دقیقه به طور همزمان زنگ انقلاب در تمامی مدارس شهرستان‌های استان تهران با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

وی افزود: در دهه فجر فرصت مناسبی به وجود آمده تا در بیش از یک هزار مدرسه مقطع متوسطه اول و دوم در سطح شهرستان‌های استان تهران نمایشگاه مدرسه انقلاب با محوریت روایتگری دانش آموزان و دوگانه استعمار و استقلال برپا شده و روایان در ۳ بخش دیروز ما، امروز ما و فردای ما، تاریخ ایران اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف را برای همکلاسی‌های خود روایت کنند.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با اشاره به ویژه برنامه گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مناطق آموزش و پرورش استان تهران بیان کرد: برگزاری رزمایش تشکیلاتی  یاوران انقلاب با محوریت سازمان دانش آموزی اداره کل در هریک از مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و با توجه به اینکه این رزمایش یک برنامه محوری در راستای تبیین و ترویج هویت ملی و ایرانی اسلامی و زنده نگهداری و باز آفرینی و بازتولید اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است دانش آموزان شرکت‌کننده در آن ایفای نقش می‌کنند.

دهنوی با اشاره به اجرای ویژه برنامه پویش مهر و همخوانی سرود پویش مهر در مدارس استان خاطرنشان کرد: تولید و رونمایی از نماهنگ پرچم یکی دیگر از ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر است و وظیفه ما در معاونت فرهنگی آموزش و پرورش، انتقال و آموزش مفاهیم انقلاب اسلامی و ماموریت‌ها و آرمان‌هایی است که مردم ایران اسلامی در طول چهل و پنج سال گذشته به خاطر آن‌ها انقلاب کردند تا ما به بهترین نحو و شکل آن را به نسل‌های آینده این سرزمین انتقال دهیم. 
 


پایان پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول