اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

322 شعبه اخذ رای در تربت حیدریه، زاوه و مه ولات

معاون استاندار وفرماندار تربت حیدریه گفت: ۳۲۲ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تربت حیدریه ، زاوه ومه ولات برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش بینی شده است.

322 شعبه اخذ رای در تربت حیدریه، زاوه و مه ولات

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه  ، علی اکبر کی پور ، امروز درنشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجرکه درمحل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: در دهه مبارک فجر ۱۱۸ پروژه عمرانی ، زیر ساختی به ارزش 49میلیارد تومان به بهره برداری میرسد که شاهد افزایش 55 درصدی نسبت به سال گذشته هستیم.

وی افزود: ۱۱۱ پروژه با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان افتتاح و ۷ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی میشود. پروژه های بالای یک میلیارد تومان، ۳۷ پروژه است که معادل 31 درصد کل پروژه هاست.

وی پروژهای بزرگ شهرستان را شامل پروژه بزرگ کارخانه خوراک دام با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان ، پترو اکسیر اطلاس با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار و... عنوان کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت : ۳۲۲ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تربت حیدریه ، زاوه ومه ولات برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش بینی شده است .

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۰۵ شعبه ثابت و۵۷ شعبه سیار و۱۳۱ شعبه شهری و۱۹۱ شعبه روستایی است .

وی تعداد شعب فعال در تربت حیدریه را ۱۹۹ شعبه ، تعداد شعب ثابت را ۱۶۰ شعبه ، تعداد شعب سیار را ۳۹ شعبه ، تعداد شعب شهری را ۱۰۲ شعبه و تعداد شعب روستایی را ۹۷ شعبه عنوان کرد.

کی پور عوامل اجرایی انتخابات پیش رو را ۴۳۰۰ نفر عنوان کرد و گفت : اعضای هیات اجرایی باید در زمینه تعیین اعضای شعب نیز همکاری ودقت کافی را داشته باشند.

فرماندار تربت حیدریه بیان کرد: تا کنون ۳۲ نفر از مجموع ۷۰ نفر که ثبت نام کردند ۳۲ نفر  ازطرف شورای نگهبان تایید نهایی شدند.

وی گفت : تقریبا از تمام طیف های مختلف سیاسی مورد تایید قرار گرفته اند و با پیش بینی هایی که از ابتدای سال صورت گرفته و کمیته ها به وظایف خود واقف هستند.

وی از آمادگی کامل  برای حضور در انتخابات خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان تربت حیدریه در همه مراحل پیشتاز است و این دوره تعداد افرادی که ثبت نام کردند و تایید صلاحیت شدند بیشتر از دوره های قبل است و این بیانگر انتخابات پرشور است.

کی‌پور با بیان اینکه تاکید رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری مردم و نیز تامین امنیت و سلامت انتخابات است، گفت: ستاد انتخابات و دست اندرکاران و عوامل برگزاری انتخابات تنها به سلامت و امنیت انتخابات می‌اندیشند و دغدغه ای جز صیانت از آرای مردم را ندارند

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن با هدف کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتخابات و مردم‌سالاری دینی محصول انقلاب اسلامی است و شرکت مردم در انتخابات تا امروز نتیجه‌ای جز اقتدار نظام اسلامی درپی نداشته‌است.

فرماندار تربت‌حیدریه در بخش دیگری فعالیت احزاب و گروه های سیاسی این خطه را مثبت خواند و گفت: تا قبل از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت‌ها، فعالان و بازیگران این عرصه رفتارهای پنهان و آشکاری داشتند که اکنون با اعلام نتایج بررسی‌ها، به تدریج بر دامنه رفتارهای آشکار گروه‌ها و فعالان سیاسی افزوده شده و شور انتخاباتی بیشتر شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول