اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی: مدیران دچار روزمرگی نشوند

استاندار آذربایجان‌شرقی خطاب به مدیران گفت: مواظب باشید دچار روزمرگی نشوید.

استاندار آذربایجان‌شرقی: مدیران دچار روزمرگی نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مالک رحمتی امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه استاد شهریار در تبریز اظهار کرد: بی‌تفاوتی نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی خواست دشمن است، اما جوان آذربایجانی با درک درست صحنه و با مسؤولیت‌پذیری انقلابی به میدان خواهد آمد.

وی افزود: این انقلاب را عزیزانی را به وجود آورده‌اند که خانواده‌شان در سن پنجاه سالگی هستند و ما باید یاد و خاطر آنها را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی تا امروز با قدرت پیش رفته، به این دلیل بوده که موتور محرکه آن جوانان بودند.
 
رحمتی ادامه داد: اگر ما در هشت سال دفاع مقدس شاهد جانفشانی و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام بودیم، موتور محرکه آن نیز جوانانی بودند که از مدارس و مساجد بیرون آمده بودند.

وی با بیان اینکه بزرگترین نقطه قوت این نظام اسلامی جوانان هستند، تاکید کرد: آموزش و پرورش باید به طور ویژه روی جوانان، سرمایه‌گذاری و آنان را حفظ و تقویت کند.

وی متذکر شد: همان‌گونه که ما به سرمایه بودن این جوانان معتقدیم، دشمن نیز به دنبال شبهه افکنی و هم‌فکر کردن جوانان با خود است.

نماینده عالی دولت در آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: باید درجه حساسیت نوجوانان و جوانان را نسبت به مسائل مختلف بالا برد  تا آنان مسؤولیت‌پذیر بار بیایند.
 
وی گفت: ما انقلاب کردیم که تحول ایجاد کنیم و بر این اساس دانش‌آموزان باید برای خود هدف گذاری کنند تا به تسریع در تحقق این تحول کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه دستیابی به هدف برای دانش آموزان و جوانان در سایه برنامه ریزی  میسر است، تصریح کرد: این قشر عزیز باید در مسیر موفقیت باید برای خود الگوهایی تعریف کنند که چهره‌های درخشان عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی فراوانی برای این منظور داریم.

استاندار آذربایجان‌شرقی بیان داشت: امروز الگوی ما شهیدانی هستند که جانشان را کف دستشان گذاشتند تا ما امروز در کمال امنیت و آرامش زندگی کنیم.

وی، خطاب به دانش‌آموزان و مدیران حاضر در جلسه خاطرنشان کرد: مواظب باشید دچار روزمرگی نشوید.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول