اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تبیین اهداف والای انقلاب وظیفه مهم تمامی مسؤولان است

استاندار لرستان تبیین انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و اهداف والای آن را وظیفه مهم تمامی مسوولین و دست اندرکاران برشمرد و گفت: مسئولین در کنار مأموریت‌ها و وظایف سازمانی، وظیفه دارند دستاوردهای انقلاب، آرمان‌ها و اهداف آن را برای گروه هدف و خدمت گیرندگان تبیین کنند.

تبیین اهداف والای انقلاب وظیفه مهم تمامی مسؤولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در ستاد گرامیداشت دهه فجر لرستان در سالن جلسات استانداری، اظهار کرد: مردم سالاری دینی شاخصه مهم انقلاب اسلامی ایران است که دینی اعتقادی و در عین حال مردمی بودن آن را بروز می‌دهد.

وی به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به دهه فجر انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: برپایی انتخابات مهم‌ترین مصداق نقش مهم مردم در تصمیمات کشور است و باید در برنامه‌های دهه فجر به این موضوع نیز پرداخته شود.

استاندار لرستان همچنین تبیین انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و اهداف والای آن را وظیفه مهم تمامی مسوولین و دست اندرکاران برشمرد و گفت: مسئولین در کنار مأموریت‌ها و وظایف سازمانی، وظیفه دارند دستاوردهای انقلاب، آرمان‌ها و اهداف آن را برای گروه هدف و خدمت گیرندگان تبیین کنند.

زیویار با اشاره به برنامه‌های متعدد دستگاه‌ها ویژه ایام الله دهه فجر، بر اهتمام ویژه مسوولین به برنامه‌های تدوین شده در ایام الله دهه فجر تأکید و عنوان کرد: مدیران باید با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌های تدوین شده در دستگاه خود را با پیوست انتخابات به بهترین شکل اجرا کنند و ما نیز حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول