اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تنازع و مجادله در باشگاه صنعت نفت

تقابل‌ها و اختلاف نظرها در باشگاه صنعت نفت پس از حضور فراز کمالوند روی نیمکت این تیم افزایش یافته و عیان شده است.

تنازع و مجادله در باشگاه صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، فراز کمالوند در حالی فعالیت خود را در تیم صنعت نفت آغاز کرده که حضور وی روی نیمکت طلایی‌پوشان تا کنون عاری از حاشیه نبوده است.

عدم موافقت برخی مدیران این تیم با انتخاب این مربی و فشار هواداران برای انتصاب وی به این سمت، باعث شد تا به هر نحوی در نهایت هدایت نفتی‌ها به کمالوند سپرده شود تا همچون ابتدای فصل، مدیران این تیم به زعم خود خواسته هواداران را محترم شمرده و اصطلاحا توپ را در زمین سرمایه اجتماعی بیندازند.
اما کشمکش‌ها میان مدیریت و سرمربی جدید از ابتدای ورود وی آبادان آغاز شد.

از کشیدن قلم قرمز روی نام بازیکنی که با نظر مدیران و بدون حضور سرمربی به آبادان فراخوانده شده بود و منع وی از حضور در تمرینات، تا برملاسازی اتفاقات رخ داده در این باشگاه توسط سرمربی و عدم پذیرش برخی مدیران میانی مرتبط با کادر فنی توسط کمالوند، از جمله این حواشی بوده است.

در مقابل، مدیران باشگاه صنعت نفت نیز به تقابل با سرمربی قانونی و منتخب خود پرداخته و با اعمال نظر در کار فنی، با انتخاب‌های وی مخالفت می‌کنند.

در آخرین فعل و انفعال رخ داده میان دو طیف مدیریتی و فنی باشگاه صنعت نفت آبادان، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت با انتصاب یک مربی بومی شهر آبادان و یکی از مدرسان رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کادر فنی مخالفت کرده و در مقابل خواسته سرمربی تیم ایستادگی کرده است.
از سویی دیگر هنوز تکلیف فرآیند نقل و انتقالات نیم‌فصل در این باشگاه مشخص نیست و بازیکنی که بتواند صنعت نفت را در خطوط مختلف تقویت کند، به خدمت گرفته نشده است.

دو بازیکن بومی صنعت نفت که در فصول گذشته بازیکن‌مورد علاقه کمالوند در آبادان بودند نیز مدنظر این مربی قرار داشتند که با مخالفت مدیرعامل باشگاه صنعت نفت، انتقال ایشان به نفت منتفی شد و حتی یکی از این دو بازیکن پس از منع حضورش د گر آبادان، با فوتبال خداحافظی کرد.

تنازع و مجادله عیان در باشگاه صنعت نفت برای نمایش قدرت میان مدیران و سرمربی در باشگاه صنعت نفت، تنها سرعت بیشتری به سوق دادن این تیم به منجلاب سقوط خواهد داد و اهالی فن به‌خوبی این موضوع را ملموس می‌دانند.
در هر صورت، برنده این تقابل در پایان فصل فراز کمالوند خواهد بود چرا که در صورت عدم موفقیت صنعت نفت و سقوط این تیم به دسته پایین‌تر، عدم همکاری مدیران با خود را بهانه خواهد کرد و در صورت موفقیت، این توفیق را حاصل خرد فردی و پیروزی تک‌‌نفره تلقی خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول