اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

توضیحات جبلی درباره بودجه سال آینده صداوسیما

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درباره بودجه سال آینده این سازمان توضیحاتی را در حاشیه جلسه هیات دولت عنوان کرد.

توضیحات جبلی درباره بودجه سال آینده صداوسیما

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، 11 بهمن) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: سازمان صدا و سیما بیش از ۶۰ هزار کارمند، بازنشسته، تبصره چهاری‌ها و خرید خدماتی دارد.

وی با اشاره به افزایش چشم‌گیر بودجه این سازمان گفت: بودجه اختصاص یافته در قانون برنامه هفتم توسعه براساس جدول تکالیف تولید است. بر این اساس سازمان بدون کسب تکلیف از دولت حق اضافه کردن حقوق و دستمزد کارکنان و بازنشستگانش را ندارد.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۳ هم برای پرداخت حقوق  شاغلان و بازنشستگان و هم برای تولیدات جدول تکالیف در ماده ۷۷ برنامه هفتم توسعه است.

جبلی با اشاره به برنامه‌های صدا و سیما برای تبلیغات رادیو و تلویزیونی داوطلبان انتخابات، گفت: با مراجعه به آرشیو سازمان و صفحات سیاسی روزنامه‌ها و مقایسه تولیدات سازمان در این دوره و دوره‌های قبل‌تر، مشخص می‌شود که آیا سازمان در این دوره بیشتر کار کرده یا دوره‌های گذشته انتخابات.

وی ادامه داد: زمان شروع برنامه‌های اننتخابات، زمان تشکیل ستاد انتخابات رسانه ملی، اقدام به تشکیل و ایجاد ۲۰۰ کانال رادیو و تلویزیونی و تولیدات شبکه خبر در این حوزه را بررسی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول