اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

نقد و بررسی «لاتارینو» در «کافه مستند»

برنامه «کافه مستند» شبکه افق جمعه ۱۳ بهمن به نمایش، نقد و بررسی مستند «لاتارینو» به کارگردانی مجید رستگار اختصاص دارد.

نقد و بررسی «لاتارینو» در «کافه مستند»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه «کافه مستند» به تهیه‌کنندگی حسن پناهی در سومین قسمت خود به سراغ نمایش، نقد و بررسی مستند «لاتارینو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجید یادگاری می‌رود.

بدین ترتیب این برنامه جمعه‌ ۱۳ بهمن ماه ساعت ۲۱ مستند «لاتارینو» را نمایش می‌دهد و پس از آن داوود مرادیان به عنوان مجری برنامه، میزبان مجید یادگاری سازنده اثر می‌شود.

این مستند به نقد و بررسی اکوسیستم استارتاپی ایران در یک دهه اخیر پرداخته و سیاست‌های معاونت علمی ریاست جمهوری در دوره تصدی سورنا ستاری را مورد تحلیل و نقد و بررسی قرار داده است.

در این مستند ۷۶ دقیقه‌ای چهره‌های مختلف مرتبط با اکوسیستم استارتاپی ایران پیرامون کارایی و یا عدم کارایی این سیستم صحبت کرده و موارد مختلفی همانند تجارت ملک، جنجالی بودن اکوسیستم استارتاپی ایران و نتایج آن و همچنین ویزای استارتاپی را مورد بحث قرار داده است.

به گفته سازندگان این مستند، برای ساخت این اثر با چهره‌های مختلفی مکاتبه و صحبت شد تا جلوی دوربین حاضر شده و به نقدها پاسخ دهند، چهره‌هایی همانند سورنا ستاری، جواد آذری جهرمی، پرویز کرمی و … که به دلایل گوناگون حاضر به صحبت و مصاحبه نشدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول