اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۳ داوطلب انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قوچان و فاروج تغییر حوزه دادند

فرماندار قوچان گفت: از ۳۰ نفر داوطلب تأیید صلاحیت شده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج تاکنون یک نفر برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات و دو نفر نیز برای حوزه انتخابیه شیروان در خراسان شمالی درخواست تغییر حوزه داده‌اند.

۳ داوطلب انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قوچان و فاروج تغییر حوزه دادند

عباسعلی صفایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به آخرین آمار انتخابات ۱۱ اسفند برای حوزه انتخابیه قوچان و فاروج، اظهار کرد: تاکنون بر اساس آمار اعلام‌شده صلاحیت ۳۰ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قوچان و فاروج تأییدشده است که ۲۷ نفر در حال حاضر برای این حوزه انتخابیه باقی‌مانده است و یک نفر برای حوزه مشهد و کلات و دو نفر برای شیروان در خراسان شمالی تغییر حوزه انتخابیه داده‌اند.

وی با یادآوری این موضوع که هنوز تغییر حوزه انتخابیه برای داوطلبان مجلس شورای اسلامی وجود دارد، افزود: برای این دوره از انتخابات ۲۳۹ شعبه پیش‌بینی‌شده است که از این تعداد ۱۸۴ شعبه شهرستان قوچان به ۶۷ شعبه سیار و ۱۱۷ شعبه ثابت تقسیم‌بندی می‌شود و ۵۵ شعبه نیز به شهرستان فاروج در استان خراسان شمالی اختصاص دارد.

فرماندار قوچان از به‌کارگیری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی در این دوره از انتخابات برای حوزه انتخابیه قوچان و فاروج خبر داد و تصریح کرد: مانور اجرایی برای نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی برگزاری شده است تا انتخاباتی باشکوه و در تراز جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد.

صفایی ادامه داد: برای دیگر نیروهای بکارگیری شده در صندوق‌های اخذ رأی همچون عوامل نظارتی یا نیروهای نظامی و انتظامی نیز دستگاه‌های مربوطه اقدام به برگزاری کلاس‌های توجیهی، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌کنند.

وی حضور حداکثری و نقش‌آفرینی برای برگزاری انتخاباتی پرشور را یک وظیفه شرعی دانست و خاطرنشان کرد: برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی میزان مشارکت در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج ۶۳ درصد بود که نشاط از شورونشاط بالای مردم این شهرستان دارد و قطعاً در این دوره از انتخابات نیز مردم حضور حداکثری خواهند داشت.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول