اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اکران ۱۶ فیلم جشنواره فجر در سینماهای زنجان

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: ۱۶ فیلم در سینماهای «بهمن و روشا» اکران می‌شود.

اکران ۱۶ فیلم جشنواره فجر در سینماهای زنجان

ابراهیم قاسمی، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که توسط این اداره‌کل در طول دهه فجر برگزار می‌شود اکران فیلم های فجر است به صورت همزمان با تهران در مرکز استان نیز اکران می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: سینماهای بهمن و روشا دارای استانداردهای لازم برای پخش فیلم‌ها هستند که از ۱۶ تا ۲۳ بهمن‌ماه سال‌جاری میزان علاقمندان به فیلم خواهند بود.

وی به شورای سیاست‌گذاری تشکیل شده از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اشاره کرد و افزود: این شورا متشکل از اداره‌کل امور اجتماعی، صدا و سیمای مرکز زنجان، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و حوزه هنری و مدیران سینما است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول