اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف بیش از 150 کیلو تریاک زیرخاکی

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 153 کیلو و 200گرم مواد مخدر طی یک عملیات پلیسی در شهرستان بندرعباس خبرداد.

کشف بیش از 150 کیلو تریاک زیرخاکی

به گزارش خبرگزاری فارس از سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز از کشف 153 کیلو 200گرم مواد مخدر طی یک عملیات پلیسی در شهرستان بندرعباس خبرداد و اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در ادامه طرح مبارزه با مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی محل دپو یک محموله مواد مخدر  را شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.   

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی روز گذشته با تشکیل تیمی به محل واقع در یکی از باغات روستای قلعه قاضی اعزام ودر بازرسی از محل مقدار 153 کیلو و 200گرم مواد مخدر از نوع تریاک در کیسه های برزنتی وپلاستیکی در وزن های مختلف که به طرز ماهرانه در زیر خاک جاساز شده بودند، کشف شد.  

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: در این رابطه دو قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده  جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله مواد مخدر ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول