اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بزرگترین سلاح ملت علیه دشمنان حضور حداکثری در پای صندوق رأی است

حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه با حضور در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای اهل ‌حق گفت: میراث شهدا جز با بصیرت و حضور درصحنه‌های مختلف، حفظ نمی‌شود.

بزرگترین سلاح ملت علیه دشمنان حضور حداکثری در پای صندوق رأی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه با حضور در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای اهل ‌حق اظهار کرد: از روزهای اول ورود به استان کرمانشاه پیگیر دیداری با جامعه اهل حق استان بودم و خدا را شاکرم که این توفیق، با دیدار خانواده‌های معظم شهدا همراه گردید. هرچه بنده از مردم غیور اهل حق دیده‌ام؛ غیرتمندی، عزت، شرف، حضور درصحنه و ایستادن پای‌کار دین و اسلام و انقلاب بوده است.

وی جایگاه شهدا را والا خواند و افزود: از پیامبر گرامی اسلام (ص) نقل‌شده است که هر کار خوبی که انسان انجام دهد بالاتر و بهتر از آن کار هم وجود دارد تا زمانی که انسان به شهادت برسد؛ بنابراین هیچ‌کس در هیچ جایگاهی از حیث مقام و رتبه به شهید نمی‌رسد.

* آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای اهل ‌حق کرمانشاه


نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای اهل حق تصریح کرد: آمار شهدای جامعه اهل حق، پرچم افتخاری است که همواره تا قیامت در اهتزاز است.

وی با اشاره به اینکه شهدا حق شفاعت دارند و از اولین کسانی که شفاعت می‌کنند نزدیکان خودشان است، ادامه داد: خوش به سعادت خانواده‌های معظم شهدا که ادامه‌دهندگان راه شهدا و میراث‌داران شهدا هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری خاطرنشان کرد: شهدا در وصیت‌نامه خود نسبت به انقلاب اسلامی، امام (ره) و ارزش‌های الهی و انسانی سفارش کردند و این امانت‌ها را به دست ما سپردند.

*آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای اهل ‌حق کرمانشاه


وی گفت: دشمنان ما دشمن دین، شرف، شخصیت، عزت، استقلال، پیشرفت و امنیت ما هستند و این میراث جز با بصیرت و حضور درصحنه‌های مختلف حفظ نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه قدرت حضور و بصیرت مردم را از همه دشمنان بیشتر دانست و تصریح کرد: در ایام انتخابات، دشمن با تبلیغات گسترده برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات و پایین آوردن مشارکت، به امنیت، اقتصاد، شرف و عزت ما طمع می‌کند؛ اما وقتی حضور مردم، حضور یکپارچه و قوی باشد، دشمن مثل همیشه آن‌چنان از ملت شریف ایران ضربه می‌خورد که امیدش ناامید می‌شود و از رسیدن به مقاصد شومش قطع امید می‌کند.

*آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای اهل ‌حق کرمانشاه


پایان پیام/ 3851

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول