اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از هدر رفت محصولات کشاورزی در نبود صنایع تبدیلی و بازاریابی

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بسیاری از محصولات کشاورزی در نبود صنایع تبدیلی و بازاریابی به هدر می‌رود باید در بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی نیز نگاه ویژه ای داشته باشند تا کشاورز متضرر نشود.

انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از هدر رفت محصولات کشاورزی در نبود صنایع تبدیلی و بازاریابی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی امروز دوشنبه ۹ بهمن ماه امسال در دیدار با کشاورزان، اظهار کرد: مسؤولان باید مشکلات جامعه  کشاوزی را  به درستی احصاء و جهت رفع آن اقدام کنند.

وی گفت: اقتصاد و تولید یکی از مولفه‌ها و مقوله‌های اساسی برای توسعه جامعه است که دولت باید نگاه ویژه ای به این قشر داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: کشاورزی پایه تولید و توسعه و همچنین کشاورزان منشا خدمات در جامعه  هستند و خدمتگزاری به این قشر زحمتکش جامعه یک توفیق الهی است.

محمدی‌لائینی تصریح کرد: باوجود تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مختلف چالش‌های بسیاری در بخش کشاورزی  وجود دارد که رفع آن نیازمند مدیریت و فعالیت جهادی است.

وی خاطرنشان کرد: دست‌یابی به چشم‌انداز مطلوب در بخش کشاورزی  و دامداری  نیازمند هم افزایی مجموعه ای از  سیاست‌های دولت،نهادها و صاحبنظران  است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری بر اساس بیشترین بازدهی  در بخش کشاورزی امری ضروری است، گفت: انتظار داریم دولت به استان مازندران به عنوان قطب کشاورزی نگاه ویژه داشته باشد.

محمدی‌لائینی تصریح کرد: بسیاری از محصولات کشاورزی در نبود صنایع تبدیلی و بازاریابی به هدر می‌رود باید در بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی نیز نگاه ویژه ای داشته باشند تا کشاورز متضرر نشود.

وی یادآور شد: با برندسازی و توسعه فرآوری در بخش کشاورزی به ویژه در روستاها؛ توسعه مشاغل خانگی، توسعه اقتصاد در روستاها عملیاتی و در نهایت سبد اقتصاد خانوار غنی‌تر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: مشکلات کشاورزان، باغداران، گله‌دارن و دامداران باید توسط اهل فن احصاء و با ارائه راهکار مناسب برای رفع  آن  اقدام شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول