اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش زیربنایی زنجان

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران برای حضور در بخش‌های زیربنایی شهر زنجان گفت: در این رابطه باید بیشترین تخفیفات برای احداث هتل در نظر گرفته شود.

لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش زیربنایی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورا به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر اشاره و اظهار کرد: حفظ و صیانت از انقلاب به‌عنوان یک سرمایه بسیار مهم و ارزشمند یک وظیفه عمومی به شمار می‌رود.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، بسیار متعدد بوده است.
وی با اعلام حمایت از طرح‌های تخفیف پیشنهادی در حوزه نوسازی بافت فرسوده گفت: باید از ظرفیت شورا و شهر برای ترغیب مردم به نوسازی منازل خود در بافت فرسوده و افزایش سرانه درمانی و ورزشی در شهر استفاده شود.
ناصحی‌مقدم با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران برای حضور در بخش‌های زیربنایی شهر زنجان ادامه داد: در این رابطه باید بیشترین تخفیفات برای احداث هتل در نظر گرفته شود.


مسابقه دوبلاژ «زنجان‌شناسی» برگزار خواهد شد
همچنین منصور مرادلو رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر زنجان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه فجر گفت: این برنامه‌ها به‌صورت مردمی برگزار خواهد شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر زنجان با اشاره ابراز خرسندی از اینکه با وجود دستگاه‌های مدعی شهرداری همیشه یک پای برنامه‌های فرهنگی است، افزود: مسابقه دوبلاژ با محوریت «زنجان‌شناسی» در راستای شناسایی و معرفی مفاخر فرهنگی و تاریخی شهر زنجان برگزار خواهد شد.
پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول